Originally posted by Estuera hehe, zowat een unofficiële beta meeting tijdens m'n set, dan zal ik extra m'n best doen.
iemand nog een verzoekje?
als je belooft om silent waves/7 clouds/travels te draaien dan kom ik heel je set ipv een deel .
ga je wat minder hard draaien dan op intuition?
Aug-12-2005 09:03
Bomar
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2004
tgaat heel slecht weer worden te zondag
is die main stage in de openlucht?
Aug-12-2005 09:39
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Bomar
is die main stage in de openlucht?
Helaas ja. Maar tging vandaag ook slecht weer zijn, en de zon is hier ook aant schijnen.
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Aug-12-2005 09:40
speentje
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2005
ondanks het voorspelde slecht weer nog niet wanhopen
kan plaatselijk vaak héel ander weer zijn dan ze in
het KMI voorspellen!
Aug-12-2005 09:49
cyberia
born trancEaddict
Registered: Jan 2001
heel anders ,als in: 25° en een zomers zonnetje
er heerst daar van tijd wel een microklimaatje,maar ik vrees toch voor het weer,afin laat dat de pret niet bederven
edit:het terrein ziet er precies nog degelijk uit qua modder
edit2: oh en estuera silent waves doet altijd plezier om te horen hé
Last edited by cyberia on Aug-12-2005 at 10:42
Aug-12-2005 10:05
Estuera
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2004
Silent waves is wel een behoorlijke kanshebber idd, voor de rest zal er nog wel wat spul van mij bijzitten vermoedelijk .
En aangezien ik deze keer kan beginnen en niet moet overnemen van signum gaat het ook niet zo'n ramset worden als vorige maand in de asta. Mojado en Cor Fijneman draaien later die dag ook nog dus die zullen dat wel doen deze keer .
Originally posted by Estuera
Silent waves is wel een behoorlijke kanshebber idd, voor de rest zal er nog wel wat spul van mij bijzitten vermoedelijk .
Flow niet vergeten, pleaaaase
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track