Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tour De France 2005
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

idd, als der nog maar ene een beetje te gespierd is of wa teveel gefocussed is, zegt ons pa 'amai das ni normaal ze, die zal wel pakke!'

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Aug-25-2005 12:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by diddi
Nooit echt fan van Armstrong geweest. Hoge bomen vangen veel wind. Ze hebben Merckx in den tijd ook dikwijls proberen te beschuldigen van doping gebruik. Ik wacht nog af tot het gerechtelijk onderzoek afgerond is.

Komt er nog een gerechtelijk onderzoek?

Old Post Aug-25-2005 13:29 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever

Registered: Aug 2003

quote:
Komt er nog een gerechtelijk onderzoek?

Da weet ik eigenlijk niet. Ik wil gewoon zeggen dat ik alles zal geloven indien een onafhankelijk labo officieel verklaart dat er EPO en (dus spierversterkende middelen of doping) is gevonden in het bloed.

@ Jasper:

Toch vind ik Museeuw nen ongeloofelijke schijnheiligaard. VDB spuwen ze uit, terwijl Museeuw nog altijd als onze Vlaamse Leeuw wordt beschouwd. Respect voor Filip Meirhaeghe die ten minste toegeeft gebruikt te hebben.

Museeuw: 7/07/'03: Landuyt Nu zou ik 80 à 100 wespen nemen en bij vertrek op 9 juli minimaal 40 en maximaal 60, dan volledig clean vanaf 19 juli.

gReetz

Old Post Aug-25-2005 14:02  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

degene die hier zeggen, iedereen pakt, tis allemaal ni clean: doe es ni zo kansloos en scheer ni iedereen over dezelfde kam.
Ook alle allochtonen zijn krapuul zeker?

degene die hier zeggen, niemand pakt: ge zijt naïef. Riis won de Tour in 97 met een hematocriet van 67 ofzo lol. Nuff said. Maar daar spreekt geen kat van.

en over museeuw... agree met jasper.
Net of Merkx nooit nix gepakt heeft lol. Ni naief doen he...

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Aug-25-2005 15:30  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever

Registered: Aug 2003

quote:
Ook alle allochtonen zijn krapuul zeker?

Inderdaad

gReetz

Old Post Aug-25-2005 15:37  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cyberia
born trancEaddict

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by diddi
Museeuw: 7/07/'03: Landuyt Nu zou ik 80 à 100 wespen nemen en bij vertrek op 9 juli minimaal 40 en maximaal 60, dan volledig clean vanaf 19 juli.

da's 't enigste wat ze bij Museeuw kunen voorleggen en dat is echt wel zwak,gwoon een paar sms'kes over en't weer

over Armstrong vind ik het belachelijk daze daar nu mee afkomen,wa gaat het veranderen,gaan ze zijn overwinning van '99 afpakken? booohooo
dat'em gepakt heeft,lijkt mij logisch,hoe kunt ge anders drie weken aan stuk met gemiddelde van wa was't 43-44?rondrijden op ne fiets toch ni door veel pasta te eten 's ochtends zeker.
Ne coureur verbruikt op nen dag in de tour de france veel maar dan dat'em kan opeten.Sommigen liggen 's avonds aan een infuus me koolhydraten.

quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af

Old Post Aug-25-2005 19:49  Belgium
Click Here to See the Profile for cyberia Click here to Send cyberia a Private Message Add cyberia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Ge vraagt u trouwens af wat "hij heeft gepakt" nu eigenlijk inhoudt. Al die renners letten kei hard op hun voeding, ze krijgen constant allerlei stoffen en zalfkes en preparaten en vitaminetabletten en weet ik nog wa. De grens tussen dingen die u gezond en op punt houden en de dingen die echt prestatiebevorderend zijn berust volgens mij heel vaak gewoon op conventie en is dus ook best arbitrair. Dus een renner hoeft geen epo te pakken om toch genoeg middelen binnen te krijgen die onrechtstreeks zijn prestaties bevorderen. Niet in de mate van epo, maar toch een significante hoeveelheid. En kvind het daarom ook overdreven dan om dopinggebruikers als zondaars en verraders te bestempelen, ze zijn gewoon net één stapke te ver gegaan. Dan lijkt er gewoon zo'n hele grote grens en afstand te zijn tussen "zij die wel pakken" en "zij die niet pakken", maar volgens mij is die grens in werkelijkheid echt ni zo groot...

Old Post Aug-25-2005 21:04  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cyberia
born trancEaddict

Registered: Jan 2001

^word, iemand dat EPO pakte en een hematocriet-waarde had van 50 was dan zogezegd clean en iemand dat EPO pakte en een hematocriet van 51 had,de grote zondaar

quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af

Old Post Aug-25-2005 21:08  Belgium
Click Here to See the Profile for cyberia Click here to Send cyberia a Private Message Add cyberia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

Haha, en nu nog een come-back van Lance

kwestie van 'fuck em all'

Old Post Aug-25-2005 21:32  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Giesber
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by Jasperovitsj En kvind het daarom ook overdreven dan om dopinggebruikers als zondaars en verraders te bestempelen, ze zijn gewoon net één stapke te ver gegaan. Dan lijkt er gewoon zo'n hele grote grens en afstand te zijn tussen "zij die wel pakken" en "zij die niet pakken", maar volgens mij is die grens in werkelijkheid echt ni zo groot...

Sorry, maar dat vind ik flauwe zever. Er staat in de reglementen da ge geen EPO moogt pakken dus moet iedereen zich daar maar aan houden. Als iemand 10 seconden voor de rest vertrekt, zegt gij dan ook "oh die is gewoon maar een stapke tever gegaan, laat maar rijden". 10 seconden is namelijk ook niks op 250 km.
Regels zijn er om nageleefd te worden en er is een duidelijke lijst van verboden producten. Dan moeten ze daar ook vanaf blijven. Vind dan van mijn part een nieuw soort doping uit, da's tenminste nog reglementair. Maar als ge gepakt wordt op een verboden product moet ge niet zagen.

Old Post Aug-26-2005 16:47  Belgium
Click Here to See the Profile for Giesber Click here to Send Giesber a Private Message Add Giesber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Wat ik dus bedoelde: de classificatie van producten in "toegelaten" en "verboden" is gewoon in grote mate arbitrair. En hoewel een product misschien wel toegelaten is, heeft het bijna hetzelfde effect als EPO. Daarom wil ik gewoon zeggen dat er niet zo'n grote tegenstellingen moeten gemaakt worden tussen "clean" en "niet-clean", want dan creëert ge een veel te groot stigma voor de schuldigen, terwijl er nog evengoed renners rondrijden die wel als clean beschouwd worden, maar die evengoed allerlei middeltjes nemen. Alleen net niet diegene die verboden zijn. Dus ik praat de dopingpakkers zeker ni goed, maar om ze volledig met de grond gelijk te maken en de rest die niet gepakt is als "engeltjes" te beschrijven, dat gaat te ver vind ik

Old Post Aug-26-2005 20:19  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Giesber
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

Tja er moet ergens een grens getrokken worden natuurlijk. Ze zullen inderdaad allemaal wel iets prestatiebevonderend pakken, maar diegene die iets pakken dat verboden is zijn al zeker geen engeltjes.
En diegene die dan ook dubieuze middeltjes pakken die wel toegelaten zijn, hebben minder voordeel dan de EPO mannen. Het komt er eigenlijk op neer dat de strijd nog altijd even eerlijk is als iedereen legale middelen gebruikt (de genieën die een nieuw middel uitvinden even buiten beschouwing gelaten).

Old Post Aug-26-2005 21:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Giesber Click here to Send Giesber a Private Message Add Giesber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tour De France 2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHouse track [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAndy B - "Lift" (JTB Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:22.

Forum Rules: