|
| quote: | Originally posted by FenixStyle
De laatste tijd krijg ik wel ontzettend veel mails van [email protected]/.eu... En ook al selecteer ik deze mails als ongewenste post, steeds weer komen ze daarna weer in m'n inbox terecht.
Zijn er nog mensen die hier last van hebben?ç |
die heb ik ook geblokt en krijg er niks meer van
| quote: | Originally posted by Phortastic
staat je spamfilter bij telenet op domineesje?
Scheelt een pak ze, ik krijg er ook soms, maar dat is zo 1 per dag ofzo. Als ik die filter afzet zijnt er ook een pak meer. |
dacht van wel, kan het niet controleren nu, mankeert daar weer iets :/
dit krijg ik als resultaat: Foutmelding
Je aanvraag kan momenteel niet verwerkt worden. Gelieve later opnieuw te proberen.
| quote: | Originally posted by CygnusX
Hotmail heeft ne goeie spamfilter, ja. Zonde dat hun interface zo slecht is. Thank God for Gmail! 
MailWasher is een goed programma om spam te verwijderen voordat je Outlook opent. Je krijgt dan een lijstje met alle inkomende email te zien en hij stelt zelf al voor wat hij zal verwijderen. Je kan er ook spam mee bouncen en dat is volgens mij de enige manier om het gespam te verminderen. Je stuurt dan nepberichten terug naar de spammer die zeggen dat je emailadres niet bestaat. Probleem is wel dat je dit consequent moet blijven doen. |
Hotmail weinig of geen last van, en die mailwasher zal ik eens proberen... 
wat ik ook nog gedaan heb zijn al 2 accounts vd 4 gedelete op mijn pandora, hopelijk helpt die ook al voor een deel, waren ook trouwens accounts die geforward waren van mijn eerste hotmail adres van 8 jaar geleden 
Indien het probleem aanhoudt, neem dan contact op met de klantendienst. Je aanvraag zal dan zo snel mogelijk worden uitgevoerd.
|