|
|
|
|
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
|
|
|
Sep-17-2006 13:46
|
|
|
 |
 |
De Geert
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2006
|
|
|
ook nekeer verslagske doen:
rond een uur of kwart na 11 aangekome aant sportpaleis, wel lang wachte aan den ingang in een rij vol puta madre t-shirtjes en uiteindelijk om kwart voor 11 ofzo in de zaal waar wout bezig was. Draaide dan juist Playmo, was wel mooi...
Derna Ronald, wat een verschil tegenover Tomorrowland! Heb me ferm geamuseerd daarbij en is weer volledig in mijn achting gestege
Echt de perfecte opwarmer voor Armin van Buren
Ook bij hem hebbek echt genote, kvond wel spijtig dat er tijdens Sean Tyas - Lift precies ni zoveel sfeer was... Is voor mij toch wel 1 vd beste platen vant moment
En dat em just gelijk op TL Out Of The Past - Mystery speelde, kon mij geen balle schele: ik blijf het een zalige plaat vinde
Markus kon mij net iets minder bekoren maar was toch nog redelijk. Enkel viel het mij nu ook op dat em precies toch ni zon grote platentas eeft en vaak hetzelfde eruit haalt...
Tijdens Jan een gratis hamburgerke gaan hale, spijtig da ge nerges kost zitte, da was vorig jaar wel beter
laatste half uurke wel deftige platen, mixjes waren iets minder
Dan M.I.K.E ni echt mijn ding ma heeft mij toch nog kunne bekore, om dan uiteindelijk op de tonen van Flow het sportpaleis te verlaten, kvond da een mooie afsluiter
spijtig da jonas toen nimeer achter mij stond, kwou em wel nekeer zien losgaan op zijn eigen plaat
Voor de rest goede belichting, goed gebruik van de lasers, beperkt maar mooi decor en vlotte bediening
ma wa voor volk da daar rondliep...man serieus
vorig jaar bij het binnegaan werd iedereen nog volledig gefouilleerd, dit jaar niemeer en het gevolg zagde dan ook goe in de zaal 
|
|
Sep-17-2006 13:53
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 05:55.
Forum Rules: