Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Pages (54): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Ik vind het toch jammer dat men tegenwoordig in elk genre die elektro er moet gaan bijsleuren en minimal al in kleinere maten.

Techno is er al zo goed als aan tenonder aan 't gaan met die eeuwige elektro, als men trance nu ook al eens gaat omvormen blijft er binnen een jaar mss nog enkel elektro/minimal en jump over

Old Post Sep-17-2006 12:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Devilex

Techno is er al zo goed als aan tenonder aan 't gaan met die eeuwige elektro

Slaat nergens op. Techno gaat "eronder" door minimal niet door die eeuwige elektro... Techno zoals vroeger is bekans dood en dit is grotendeels te danken door de opkomende minimal.

En het enige wat de electro house boom heeft veroorzaakt is dat er amper nog melodische prog house wordt uitgebracht.

Op trance heeft die 2 stromingen amper invloed gehad hoor, dus niet beginnen huilen, nergens voor nodig

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Last edited by Phortastic on Sep-17-2006 at 12:37

Old Post Sep-17-2006 12:19  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
domineesje
Con amor todo se puede!

Registered: Feb 2005

al dat gezever op die 3 uren tijd

waar blijven de foto's en filmpjes ?

Old Post Sep-17-2006 12:26  Belgium
Click Here to See the Profile for domineesje Click here to Send domineesje a Private Message Visit domineesje's homepage! Add domineesje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anke
Suspended User

Registered: Apr 2006

ik heb er enkele met ta shirt gezien, maar geen goesting om er op af te gaan
zet de namen bij de fotos, dan herken ik je misschien

Old Post Sep-17-2006 12:28  Belgium
Click Here to See the Profile for anke Click here to Send anke a Private Message Add anke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

quote:
Originally posted by Phortastic
Slaat nergens op. Techno gaat "eronder" door minimal. Techno zoals vroeger is bekans dood.

En het enige wat de electro house boom heeft veroorzaakt is dat er amper nog melodische prog house wordt uitgebracht.

Op trance heeft die 2 stromingen amper invloed gehad hoor, dus niet beginnen huilen, nergens voor nodig

Alé man, hoeveel techno dj's zijn er niet die overgeschakeld zijn op minimal? Denk dat ge op de komende ILT ook ni te veel bonkende technobeats moet verwachten.

Old Post Sep-17-2006 12:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Devilex
Alé man, hoeveel techno dj's zijn er niet die overgeschakeld zijn op minimal? Denk dat ge op de komende ILT ook ni te veel bonkende technobeats moet verwachten.

Lees men post eens tegoei Laat dat nu net zijn wat ik zeg: "Techno gaat eronder door minimal, niet door electro"

edit: heb men eerste post aangepast, nu zou het zeker duidelijk moeten zijn.

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Sep-17-2006 12:36  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Ja ik bedoelde natuurlijk minimal ook, want dat is tegenwoordig wel dé hype waar alle dj's opspringen. Maar voor mij gaan electro en minimal wel wat hand in hand.

Old Post Sep-17-2006 12:45  Belgium
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance

Registered: Nov 2005

Wel wel, wat een geklaag

Maar 't is wel ergens te begrijpen. Hoofdacts van de avond waren Armin en Schulz. Als Armin dan weer met een deel platte techtrance afkomt en MS de helft van zijn set die voorspelbare tracklist oplevert tja... Dan nog eens gevolgd door een DJ Jan die enkele treinen opeen liet botsen etc. Gecombineerd met het grote aantal bollenpakkers en zo.

Nu ja, kheb mij nog wel geamuseerd, maar khoop toch ook wel dat de 20e editie een pak beter is.

Btw, normaal zou ik Mike ook als 1 der hoofdacts beschouwen, maar voor de meesten is dat blijkbaar niet. Tijdens die intro van "the man behind universal nation etc", ne maat van mij (die ook graag trance hoort!) vroeg dan heel serieus aan mij: "ah, is da push of wa?"

Old Post Sep-17-2006 12:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Bl@ckOut Click here to Send Bl@ckOut a Private Message Add Bl@ckOut to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Tijdens die intro van "the man behind universal nation etc", ne maat van mij (die ook graag trance hoort!) vroeg dan heel serieus aan mij: "ah, is da push of wa?"

Er liepen blijkbaar zelfs mensen rond die vroegen "is dat nu Armin van Buuren?"

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Sep-17-2006 12:51  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Wel wel, wat een geklaag

Maar 't is wel ergens te begrijpen. Hoofdacts van de avond waren Armin en Schulz. Als Armin dan weer met een deel platte techtrance afkomt..

Ik vond Armin volgens zijn doen weinig techtrance draaien.. het kon VEEL erger.. Als beiden, Armin & Schulz Techtrance zouden gaan pompen gelijk op Nature One, wa voor een geklaag ging er dan niet geweest zijn? Nu zijn der nog veel die zeggen dat Armin veel techtrance gedraaid heeft, maar da vond ik nu echt ni.. Als ge de TL van Armin nog eens bekijkt dan ziet ge dat die echt maar een paar techtrancers gedraaid heeft.. En er zat gelukkig ook wat ECHTE trance tussen, thank God.
Kvond vooral RvG et meest vanal verrassen, wat een contrast met zijn set op TL, echt Respect, en dat ie zo mag verder blijven draaien.. En dat ie Realize en This way draaide kunt ge em moeilijk verwijten he..

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Sep-17-2006 13:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

"Wie niet hore wilt moet voelen" zegt ons mama altijd

wehe told you so

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Sep-17-2006 13:46  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
De Geert
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2006

ook nekeer verslagske doen:

rond een uur of kwart na 11 aangekome aant sportpaleis, wel lang wachte aan den ingang in een rij vol puta madre t-shirtjes en uiteindelijk om kwart voor 11 ofzo in de zaal waar wout bezig was. Draaide dan juist Playmo, was wel mooi...

Derna Ronald, wat een verschil tegenover Tomorrowland! Heb me ferm geamuseerd daarbij en is weer volledig in mijn achting gestege
Echt de perfecte opwarmer voor Armin van Buren
Ook bij hem hebbek echt genote, kvond wel spijtig dat er tijdens Sean Tyas - Lift precies ni zoveel sfeer was... Is voor mij toch wel 1 vd beste platen vant moment
En dat em just gelijk op TL Out Of The Past - Mystery speelde, kon mij geen balle schele: ik blijf het een zalige plaat vinde
Markus kon mij net iets minder bekoren maar was toch nog redelijk. Enkel viel het mij nu ook op dat em precies toch ni zon grote platentas eeft en vaak hetzelfde eruit haalt...
Tijdens Jan een gratis hamburgerke gaan hale, spijtig da ge nerges kost zitte, da was vorig jaar wel beter
laatste half uurke wel deftige platen, mixjes waren iets minder
Dan M.I.K.E ni echt mijn ding ma heeft mij toch nog kunne bekore, om dan uiteindelijk op de tonen van Flow het sportpaleis te verlaten, kvond da een mooie afsluiter
spijtig da jonas toen nimeer achter mij stond, kwou em wel nekeer zien losgaan op zijn eigen plaat

Voor de rest goede belichting, goed gebruik van de lasers, beperkt maar mooi decor en vlotte bediening
ma wa voor volk da daar rondliep...man serieus
vorig jaar bij het binnegaan werd iedereen nog volledig gefouilleerd, dit jaar niemeer en het gevolg zagde dan ook goe in de zaal

Old Post Sep-17-2006 13:53  Belgium
Click Here to See the Profile for De Geert Click here to Send De Geert a Private Message Add De Geert to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (54): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackEyes Of Tanatloc - Dreams Are Forever (Lonely Club Mix) [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTigerhook - "The Bitter Truth" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:55.

Forum Rules: