Originally posted by Push2005
Grappig hoe mensen meelopen in de praatjes van anderen, in ISOS 5 is het beatmatchen nagenoeg perfect (ableton mix); alleen de timing sucked geweldig... Maar dit terzijde
Sinds wanneer is beatmatchen het enige aspect van een transition?
Als diddi zegt dat het mixen op isos5 suckt heeft hem gelijk hoor Pushke
Dat het beatmatchen wel goed is maar "alleen" de timing sucked maakt dan ook geen bal uit. Zo een cd afleveren in Ableton als Tiesto zijnde is gewoon een dikke schande, sorry to say.
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Oct-24-2006 12:40
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
zo'n discussies altijd
Oct-24-2006 13:13
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by domineesje
zo'n discussies altijd
Originally posted by djcresto
tis toch een discussieforum?
jaja
Oct-24-2006 13:24
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
quote:
jaja
Als je je niet geroepen voelt om mee te doen, moet je er ook geen commentaar op geven hé
Vroeger werd er trouwens veel meer gediscussieerd
Ontopic: Kzal dan eens de 2de ronde beginnen in orde brengen. Wie wil er nog jureren? Het zullen 4 mixes zijn die je te horen zal krijgen en, indien mogelijk, mixes die nieuw voor je zijn.
Een 8tal juryleden zou al heel goed zijn.
Oct-24-2006 13:32
diddi
Trance 4 ever
Registered: Aug 2003
quote:
zo'n discussies altijd
Ge kunt zo van die bommekes smijten
Nog ene?
Oct-24-2006 13:37
The Freezzz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2004
quote:
Als je je niet geroepen voelt om mee te doen, moet je er ook geen commentaar op geven hé
Vroeger werd er trouwens veel meer gediscussieerd
Ontopic: Kzal dan eens de 2de ronde beginnen in orde brengen. Wie wil er nog jureren? Het zullen 4 mixes zijn die je te horen zal krijgen en, indien mogelijk, mixes die nieuw voor je zijn.
Een 8tal juryleden zou al heel goed zijn.
Ik durf nog wel...
Zet mij anders maar als reserve, omdat ik er zelf nog in zit.
Oct-24-2006 14:18
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
ik doe ook nog mee.
Oct-24-2006 14:27
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
Ik ga voorlopig passen omdat ik weinig tijd ga hebben. Moest het zijn dat er juryleden te kort zijn schrijf me dan maar in though.
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Oct-24-2006 14:57
dj Zevan
Hunting Orion in progress
Registered: Dec 2001
quote:
Maar dan kan je ook naar het BPM enzo kijken
Moest ik een toestel bezitten met 0.01% pitch accuracy mag je er zeker van zijn dat ik thuis zuiverder zal mixen dan nu het geval was. Sommige mensen hebben ook de middelen niet hé
mijn dubbele cd-speler is nog van de oude stempel
geen bpm-counter op mijn toestel en nauwkeurigheid van 0.1%, moet u helaas teleurstellen hierbij
na 8jaar mix ervaring gebeurt nog steeds alles op het gehoor, blijft nu eenmaal het meest nauwkeurige en gemakkelijke voor mij
mixtechniek hangt van veel meer af dan beatmatchen alleen,
op de juiste beat zitten, fase-matching, mixbaarheid van 2 liedjes, niet teveel verschillende elementen in de mix, noem maar op...