Ik vraag mij af hoe lang het nog gaat duren eer ze Broos buiten gooien bij Genk. De supporters willen hem in ieder geval al enorm lang weg bij hun club
Jan-20-2008 21:58
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
cercle los kampioen
Jan-20-2008 22:29
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Ik vraag mij af hoe lang het nog gaat duren eer ze Broos buiten gooien bij Genk. De supporters willen hem in ieder geval al enorm lang weg bij hun club
Dat ontslag lijkt er misschien toch aan te komen. Genk was vorig jaar zo'n enthousiaste ploeg en nu lijkt het een bende losers bij elkaar. Een nieuwe coach zou het vuur er misschien weer inkrijgen.
Maar persoonlijk stel ik me toch vragen hoe Cercle zal spelen als er blessures gaan vallen, want die zullen er onvermijdelijk komen. Voorlopig heeft Cercle altijd de wind van achter gehad. Waar ze vorig seizoen kansen bij de vleet misten lijkt nu alles automatisch binnen te gaan. Enfin, ze verdienen het zeker wel, en op dit moment voor mij met voorsprong de best spelende ploeg. Ik zeg wel best spelende, niet beste
Maar persoonlijk stel ik me toch vragen hoe Cercle zal spelen als er blessures gaan vallen, want die zullen er onvermijdelijk komen. Voorlopig heeft Cercle altijd de wind van achter gehad. Waar ze vorig seizoen kansen bij de vleet misten lijkt nu alles automatisch binnen te gaan. Enfin, ze verdienen het zeker wel, en op dit moment voor mij met voorsprong de best spelende ploeg. Ik zeg wel best spelende, niet beste
schande!!!!!
de groensels als best spelende ploeg waarderen, ... en dat als Club supporter
Jan-20-2008 23:09
Config
Elaba!
Registered: May 2006
quote:
schande!!!!!
de groensels als best spelende ploeg waarderen, ... en dat als Club supporter
Wat? van Club uit is er volgens mij toch niet veel rivaliteit naar Cercle toe. We hebben dat de laatste jaren terecht als kleine broer gezien maar wanneer ze goed spelen mag het ook gezegd worden vind ik. Vanuit Cercle is er naar Club toe wel een echte haat, zeer te begrijpen natuurlijk, de kleinste broer wordt vergeten en kijkt dan natuurlijk altijd met argusogen naar wat de grotere broer uitsteekt. Maar persoonlijk heb ik daar niet het minste probleem mee. En die van bij Cercle zijn de slechtste nog ni, ben er vorig jaar zelfs gratis naar ne match mogen gaan kijken, tegen Westerlo thuis, hun grootste zege van het seizoen. En sindsdien zijn ze echt goed beginnen spelen... na een tijdje zou ge al beginnen denken dat mijn aanwezigheid helend op Cercle heeft gewerkt Binnenkort nog es naar Cercle gaan kijken om mijn goeie invloed daar weer te gaan paraliseren
Ahzo, en daarvoor doorkruist ge dus op ne winterse zondagavond het hele Belgische land?
Ze konden niet snel genoeg thuis zijn toen ze ons met hun iPodje in hun oren passeerden op de autostrade.. Zolang ze maar hun rekening gespijsd zien met de nodige duizenden euro's zeker?
Met de boot naar Siberië sturen ja, en degene die dán nog al zwemmend wist terug te komen, die mocht nog eventueel een basisplaats komen opeisen ja...
quote:
De supporters willen hem in ieder geval al enorm lang weg bij hun club
Tja het Genkvak dat meermaals de wave opstartte, de spelers van Cercle een staande ovatie gaf, en een luidkeelse "kampioenen olé olé" liet weerklinken tijdens de ereronde van Cercle, zal wel genoeg zeggen zeker over hoe wij over alles denken?
(moet het nog niet opvallen, ik ben dus diep ontgoocheld en zwaar beschaamd! )
Last edited by FenixStyle on Jan-21-2008 at 01:21
Jan-21-2008 01:14
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Config
Maar persoonlijk stel ik me toch vragen hoe Cercle zal spelen als er blessures gaan vallen, want die zullen er onvermijdelijk komen.
Dat zeggen ze ook al een heel seizoen. Maar als het meezit blijft het misschien op dat vlak ook meezitten. Tot vorig seizoen was ik de grootste supporter voor de degradatie van Cercle, maar zoals ze nu spelen zijn ze echt een aanwinst.
Je kan het Cercle een beetje vergelijken met de 2 kampioenenploegen van Genk imo. Die hadden enkele goeie spelers en blonken voor de rest ook uit als team. Bewijs daarvan was dat een aantal van die kampioenenspelers later in lagere reeksen terecht kwamen.