Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tomorrowland 2009
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

zondag aangekomen in mijn stamcafe om 1130hr, vanwaar we met de bus vertrokken naar TL. Eerst al goed gedronken, uiteindelijk om 1300hr pas vertrokken en rond 1400hr ginder toegekomen. het enige klote was dat een maat van me op de bus pas merkte dat hij geen kaart had. (lol) hij was dus de bus afgestapt. ginder aangekomen, die kerel nog eens opgebeld dat ie toch moest afkomen en dat ik wel een kaartje zou versieren voor hem. vervolgens een paar walen tegengekomen die met iemand stonden te onderhandelen, dus met een van die walen een ticket gekocht voor 2... wat bleek de kaart... was fake (crap, 50euro voor niks weggegooid) kheb daar nog een hele tijd rond gelopen op zoek naar louche buitenlanders, ik kreeg er eentje in het oog, dus begon ik hem ffkes te volgen. op den duur kreeg hij me in de gaten en vroeg ie waarom ik hem aan het volgen was en of ik een flik was! om een lang verhaal kort te maken zijn ticket koste 100 euro (en het was niet fake) tegen 1530hr konden we eindelijk ons bandje gaan halen. mijn maat superblij, zijn reactie: en nu gaan we ons kreupel zuipen!
-de inkom: amai das ook niet meer gelijk vroeger, niks van controle. khad zelfs een rugzak mee die ze niet eens haden opengemaakt. kvroeg of ik het moest doen, maar die gast van de security vertrouwde me zei hij. (vertrouwen is goed... controle is beter hebben ze me altijd geleerd)
-geen timetables meer beschikbaar om 1600hr (pfffff)
-flugels voor 1bonneke
-naar main toe en op de main was gewoon teveel volk en van dat volk dat denkt dat ze ooooo zo belangrijk zijn dus gewoon stil staan in het midden van een doorgangsweg.
-precies minder randanimatie
-mojito's waren best lekker, ik haat diensters die hun werk niet doen omdat een of ander john wat de felle staat uit te hangen aan den toog!
-Armand van helden: khad er beter van verwacht eigenlijk wel leuk om bonkers te horen.
-jon'o bir: beste set van de dag vond ik. zat serieus wat 'drive' in
-remix van een sigur ros track (khad em al is in een ferry corsten set gehoord) iemand volledige id?
-Above and beyond waren ook super---> mooi om die gasten hun zo te zien amuseren en dan te gaan crowdsurfen.
-jammer dat ik fred nova en zen mistral heb gemist
-vandit tent was te vroeg gesloten, above and beuond had zeker een halfuur langer kunnen spelen, ook omdat het volk er achter vroeg
-iemand zei dat de gracht naast de vandit tent te breed was---> idd die maat van me is in die beek gesprongen (das toch grappig, zei hij me----> ) met als gevolg dat hij eruit zag als een moerasmonster en stonk naar 'putteke'
-gekke spanjaarden die verzot waren op mijn klakske natuurlijk. kheb men beste spaans weer moeten bovenhalen!
-veel lekkere grieten gezien

-Moby trok op niets
-pvd was nog slechter.
-mijn maat heeft op 1dag rond de 500euro opgedaan

Rond 0300hr waren we terug aan ons stamcafe maar het was dicht. dus zijn we naar een ander margi cafe gegaan cafe "de stoop"
de baas lag te slapen op een van zen banken, en een klant was aan het tappen daar nog nen hoop ellende verkocht tot 0600hr ofzo

Last edited by Kaidreas on Jul-30-2009 at 10:56

Old Post Jul-30-2009 06:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Kaidreas
-thrillseekers waren ook super---> mooi om die gasten hun zo te zien amuseren en dan te gaan crowdsurfen.
-vandit tent was te vroeg gesloten, thrillseekers haden zeker een halfuur langer kunnen spelen ook omdat het volk er achter vroeg

ge waart tegen de avond al serieus in de wind precies ... Above & Beyond hebben de Vandit tent afgesloten, niet The Thrillseekers

Old Post Jul-30-2009 07:08  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
zondag aangekomen in mijn stamcafe om 1130hr, vanwaar we met de bus vertrokken naar TL. Eerst al goed gedronken, uiteindelijk om 1300hr pas vertrokken en rond 1400hr ginder toegekomen. het enige klote was dat een maat van me op de bus pas merkte dat hij geen kaart had. (lol) hij was dus de bus afgestapt. ginder aangekomen, die kerel nog eens opgebeld dat ie toch moest afkomen en dat ik wel een kaartje zou versieren voor hem. vervolgens een paar walen tegengekomen die met iemand stonden te onderhandelen, dus met een van die walen een ticket gekocht voor 2... wat bleek de kaart... was fake (crap, 50euro voor niks weggegooid) kheb daar nog een hele tijd rond gelopen op zoek naar louche buitenlanders, ik kreeg er eentje in het oog, dus begon ik hem ffkes te volgen. op den duur kreeg hij me in de gaten en vroeg ie waarom ik hem aan het volgen was en of ik een flik was! om een lang verhaal kort te maken zijn ticket koste 100 euro (en het was niet fake) tegen 1530hr konden we eindelijk ons bandje gaan halen. mijn maat superblij, zijn reactie: en nu gaan we ons kreupel zuipen!
-de inkom: amai das ook niet meer gelijk vroeger, niks van controle. khad zelfs een rugzak mee die ze niet eens haden opengemaakt. kvroeg of ik het moest doen, maar die gast van de security vertrouwde me zei hij. (vertrouwen is goed... controle is beter hebben ze me altijd geleerd)
-geen timetables meer beschikbaar om 1600hr (pfffff)
-flugels voor 1bonneke
-naar main toe en op de main was gewoon teveel volk en van dat volk dat denkt dat ze ooooo zo belangrijk zijn dus gewoon stil staan in het midden van een doorgangsweg.
-precies minder randanimatie
-mojito's waren best lekker, ik haat diensters die hun werk niet doen omdat een of ander john wat de felle staat uit te hangen aan den toog!
-Armand van helden: khad er beter van verwacht eigenlijk wel leuk om bonkers te horen.
-jon'o bir: beste set van de dag vond ik. zat serieus wat 'drive' in
-remix van een sigur ros track (khad em al is in een ferry corsten set gehoord) iemand volledige id?
-thrillseekers waren ook super---> mooi om die gasten hun zo te zien amuseren en dan te gaan crowdsurfen.
-vandit tent was te vroeg gesloten, thrillseekers haden zeker een halfuur langer kunnen spelen ook omdat het volk er achter vroeg
-iemand zei dat de gracht naast de vandit tent te breed was---> idd die maat van me is in die beek gesprongen (das toch grappig, zei hij me----> ) met als gevolg dat hij eruit zag als een moerasmonster en stonk naar 'putteke'
-gekke spanjaarden die verzot waren op mijn klakske natuurlijk. kheb men beste spaans weer moeten bovenhalen!
-veel lekkere grieten gezien

-Moby trok op niets
-pvd was nog slechter.
-mijn maat heeft op 1dag rond de 500euro opgedaan

Rond 0300hr waren we terug aan ons stamcafe maar het was dicht. dus zijn we naar een ander margi cafe gegaan cafe "de stoop"
de baas lag te slapen op een van zen banken, en een klant was aan het tappen daar nog nen hoop ellende verkocht tot 0600hr ofzo

^priceless

Old Post Jul-30-2009 07:26  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ge waart tegen de avond al serieus in de wind precies ... Above & Beyond hebben de Vandit tent afgesloten, niet The Thrillseekers

mja, de begaaide foto op facebook bewijst het
inderdeed dus above and beyond

Old Post Jul-30-2009 10:54  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dev
tranceaddict

Registered: Oct 2006

quote:

Old Post Jul-30-2009 16:46  Belgium
Click Here to See the Profile for Dev Click here to Send Dev a Private Message Visit Dev's homepage! Add Dev to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zjokke1977
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

Daarstraks op JIMTV aangekondigd: Best of Tomorrowland vrijdag om 00:00

Old Post Jul-30-2009 20:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Zjokke1977 Click here to Send Zjokke1977 a Private Message Add Zjokke1977 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

quote:
Originally posted by Dev

thnx, super nummer

Old Post Aug-01-2009 20:18  Belgium
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

Het was wel de Thrillseekers remix

Old Post Aug-01-2009 20:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Zjokke1977
Daarstraks op JIMTV aangekondigd: Best of Tomorrowland vrijdag om 00:00

ik vond het maar magertjes

(as expected)

Old Post Aug-01-2009 22:54  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

quote:

fak ik heb mij hier bijna bescheten vant lachen

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Aug-02-2009 22:35  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004

Meisje dient klacht in na oogschade door laserstraal op Tomorrowland

08:48 Een 21-jarige meisje dat het dancefestival Tomorrowland in Boom bezocht, heeft een klacht ingediend tegen organisator ID&T Belgium. Het meisje liep oogschade op door een laserstraal van de lichtshow.

De 21-jarige Jessica Van Opstal werd door een arts van het UZ Leuven behandeld. Ze heeft het centraal zicht aan één van haar ogen verloren. Er zou echter nog hoop voor haar zijn, in tegenstelling tot bij een andere bezoeker van het festival, waarbij de schade naar verluidt definitief is.

ID&T Belgium zegt met professionele firma's te werken en zegt niet te kunnen begrijpen hoe dit is kunnen gebeuren.

http://www.gva.be/antwerpen/boom/me...morrowland.aspx

Old Post Aug-04-2009 07:22  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

Mja, wat als het echt zo is? Hoe gaat ge dat bewijzen?

Old Post Aug-04-2009 08:02  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tomorrowland 2009
Post New Thread    Post A Reply

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackelectro house id request [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Hacker - "Fading Away" (Dima Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:08.

Forum Rules: