|
|
|
|
 |
|
 |
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Kaidreas
zondag aangekomen in mijn stamcafe om 1130hr, vanwaar we met de bus vertrokken naar TL. Eerst al goed gedronken, uiteindelijk om 1300hr pas vertrokken en rond 1400hr ginder toegekomen. het enige klote was dat een maat van me op de bus pas merkte dat hij geen kaart had. (lol) hij was dus de bus afgestapt. ginder aangekomen, die kerel nog eens opgebeld dat ie toch moest afkomen en dat ik wel een kaartje zou versieren voor hem. vervolgens een paar walen tegengekomen die met iemand stonden te onderhandelen, dus met een van die walen een ticket gekocht voor 2... wat bleek de kaart... was fake (crap, 50euro voor niks weggegooid) kheb daar nog een hele tijd rond gelopen op zoek naar louche buitenlanders, ik kreeg er eentje in het oog, dus begon ik hem ffkes te volgen. op den duur kreeg hij me in de gaten en vroeg ie waarom ik hem aan het volgen was en of ik een flik was! om een lang verhaal kort te maken zijn ticket koste 100 euro (en het was niet fake) tegen 1530hr konden we eindelijk ons bandje gaan halen. mijn maat superblij, zijn reactie: en nu gaan we ons kreupel zuipen! 
-de inkom: amai das ook niet meer gelijk vroeger, niks van controle. khad zelfs een rugzak mee die ze niet eens haden opengemaakt. kvroeg of ik het moest doen, maar die gast van de security vertrouwde me zei hij. (vertrouwen is goed... controle is beter hebben ze me altijd geleerd)
-geen timetables meer beschikbaar om 1600hr (pfffff)
-flugels voor 1bonneke
-naar main toe en op de main was gewoon teveel volk en van dat volk dat denkt dat ze ooooo zo belangrijk zijn dus gewoon stil staan in het midden van een doorgangsweg.
-precies minder randanimatie
-mojito's waren best lekker, ik haat diensters die hun werk niet doen omdat een of ander john wat de felle staat uit te hangen aan den toog!
-Armand van helden: khad er beter van verwacht eigenlijk wel leuk om bonkers te horen.
-jon'o bir: beste set van de dag vond ik. zat serieus wat 'drive' in
-remix van een sigur ros track (khad em al is in een ferry corsten set gehoord) iemand volledige id?
-thrillseekers waren ook super---> mooi om die gasten hun zo te zien amuseren en dan te gaan crowdsurfen.
-jammer dat ik fred nova en zen mistral heb gemist
-vandit tent was te vroeg gesloten, thrillseekers haden zeker een halfuur langer kunnen spelen ook omdat het volk er achter vroeg
-iemand zei dat de gracht naast de vandit tent te breed was---> idd die maat van me is in die beek gesprongen (das toch grappig, zei hij me----> ) met als gevolg dat hij eruit zag als een moerasmonster en stonk naar 'putteke'
-gekke spanjaarden die verzot waren op mijn klakske natuurlijk. kheb men beste spaans weer moeten bovenhalen!
-veel lekkere grieten gezien 
-Moby trok op niets
-pvd was nog slechter.
-mijn maat heeft op 1dag rond de 500euro opgedaan
Rond 0300hr waren we terug aan ons stamcafe maar het was dicht. dus zijn we naar een ander margi cafe gegaan cafe "de stoop"
de baas lag te slapen op een van zen banken, en een klant was aan het tappen daar nog nen hoop ellende verkocht tot 0600hr ofzo |
^priceless 
Jul-30-2009 07:26
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Zjokke1977
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
|
|
|
Daarstraks op JIMTV aangekondigd: Best of Tomorrowland vrijdag om 00:00
|
|
Jul-30-2009 20:44
|
|
|
 |
 |
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004
|
|
|
Aug-04-2009 08:02
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 14:08.
Forum Rules: