Registered: Dec 2003
...och snart ser jag framför mig en radda av alla kreatörer så att röstningen kan börja...spännande! Finns ju ett par som inte offentliggjort sitt än .
Drar Du igång en ny tråd, Steve, med "Poll: Vilken skall bli vår officiella SWETA T-shirt" för att highlighta/pinpointa att nu är det dags för omröstning, så att fler observerar det, Steve? Är det värt lite extra promotion att detta är på gång? Måste ju bli 100 eller över i antal beställningar.
Peace,
Anders
*som är glad efter ett bra gig igår *
- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?
Jan-25-2004 12:16
ExOn
Still around
Registered: Jan 2002
Jan-25-2004 12:37
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
f2, b3! omg!
Jan-25-2004 12:38
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Det kommer att bli sjukt svårt att bestämma sig för vilken som är snyggast vid en kommande omröstning, men F1/B3 ligger mig nog varmast om hjärtat.
Originally posted by knomaden
...och snart ser jag framför mig en radda av alla kreatörer så att röstningen kan börja...spännande! Finns ju ett par som inte offentliggjort sitt än .
Drar Du igång en ny tråd, Steve, med "Poll: Vilken skall bli vår officiella SWETA T-shirt" för att highlighta/pinpointa att nu är det dags för omröstning, så att fler observerar det, Steve? Är det värt lite extra promotion att detta är på gång? Måste ju bli 100 eller över i antal beställningar.
Peace,
Anders
*som är glad efter ett bra gig igår *
Yes jag startar en poll så fort jag har fått in alla bidrag... väntar på Dragonfly som visst skulle ha nåt på gång.
Vi behöver inte heller bli fler än hundra utan det var bara i TCs fall där som dom fick betydligt bättre pris när dom kom upp i den summan.
Kom ihåg... vill helst bara presentera ett bidrag från varje person... Med delade meningar och för många bidrag så kommer kanske "fel tröjja vinna" och då blir det bara en massa skriverier i aftonbladet precis som när "fel låt vann" i schlagerfestivalen