tror du den där ungen har sett bilderna? hehe han skulle säkert börja spruta tårar och springa till sitt rum men skummt att det finns någon där ute i vida världen som orkar göra alla de där bilderna
___________________
http://www.advantico.se
Dec-07-2003 13:47
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State