1laten we allen nou eeeffe joffel houden,
2dan kanne we sow snel mowgelijk door voor en bak koffie
3met of sonder sauwseizenbroodje, wat jij wil
4je kiest maar waar jij je helemaal lekker bij voelt,
5maar dus nu eerst ff breaken
6dan zijn we derna weer fris voor te golfeeuh of te hokeyeuh
7en als we naar huis rijden trekken we bij de febo nog snel even een 8kroketje uit de muur,
9nou wat zeg je daar fan?
kunt ge ook fritten uit de muur halen?
btw iemand zin omdeze tekst in het vlaams te vertalen?
5. owkee mor welle gon eerst chille!
6.dan kunnen we terug wa sjotte
7,8 en als we terugrijn, gon we e fritje boffe
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
May-09-2004 17:30
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
Location: In mijn woning
quote:
Originally posted by Kaidreas
kunt ge ook fritten uit de muur halen?
nee, das weer iets te veel van het goede
van die "overheerlijke" hamburgers enzo wel
___________________
quote:
da's eigenlijk de Katana Remix van Frans Bauer zijn schijf
May-09-2004 18:34
Dr Oetker
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2004
Location: Delft,The Netherlands
quote:
Originally posted by Meltoz
Toch e mooi foto he EI Zou e ferm koppel zijn, ni dan...?
Die tijden zijn al weer over voor h'm
May-11-2004 13:24
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
Location: Brussels
quote:
Originally posted by Buoyant
nee, das weer iets te veel van het goede
Originally posted by Dr Oetker
Die tijden zijn al weer over voor h'm
Hehe, ja idd... we zijn al eens een "ferm koppel" geweest... probeerde net te bedenken wanneer... maar weet het nie meer... 4 of 5 jaar geleden was dat...
May-12-2004 19:09
Nyah
******
Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium
quote:
Originally posted by eieregooie
Hehe, ja idd... we zijn al eens een "ferm koppel" geweest... probeerde net te bedenken wanneer... maar weet het nie meer... 4 of 5 jaar geleden was dat...
quote:
Originally posted by eieregooie
Anja, weet je zeker dat je me ex nie bent?
Scary...
quote:
Originally posted by eieregooie
Tis ook al ruim 5 jaar geleden
Haha... maar echt, als 2 druppels water... maf... Ik zei het ook al tegen Zehra na Versuz...
hmm... is dat die ex... waar ik op 'lijk'?
___________________
May-13-2004 11:26
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Hahaha! Nee nee.. ik heb het even na gevraagd, deze is van bijna vier jaar geleden, die andere inmiddels van 5,5 jaar geleden of meer... Dus nee Hehe... Nee, van die andere heb ik ook geen foto's geloof ik, want ik had graag de gelijkenis getoond
May-13-2004 12:17
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium
wat een research allemaal
___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony
May-13-2004 14:23
SilentEagle
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Antwerp & Hasselt, Belgium
En een geheugen... wow.
May-13-2004 15:12
Nyah
******
Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium
quote:
Originally posted by eieregooie
Hahaha! Nee nee.. ik heb het even na gevraagd, deze is van bijna vier jaar geleden, die andere inmiddels van 5,5 jaar geleden of meer... Dus nee Hehe... Nee, van die andere heb ik ook geen foto's geloof ik, want ik had graag de gelijkenis getoond
___________________
May-13-2004 17:33
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Location: near Brussels
Na een zoektocht van 3 weke nheb ik eindelijk de tracknaam gevonden van het liedje dat Sven Vath draaide toen de meesten weggingen.