Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
En liten påfyllning, några nya och några "klassiker":
* DK8 - Murder was the Bass - The Remixes Part 1
* DK8 - Murder was the Bass - The Remixes Part 2
* Marco Bailey - Platinum/Capture/Mojito - Kostade 13 jävla pund men fan så feta spår
* Cave & The Miller - Paseo
* Michel de Hey - Do you want me?
* Marco Bailey - Challanger
* Universal Religion 2004 Sampler - Köpte för att Ridgewalkers - Find finns med.....den e fiiin...
* Bailey, Sneo, Valera & Gunjack - The 13th porn cut
Vill så jäävla gärna ha Cirez D - Control Freak, men den var out of stock
Vill så jäävla gärna ha Cirez D - Control Freak, men den var out of stock
'Challanger' ! Så jävla nice! Typsikt att den är out of stock i "min" butik
Control Freak är också nice, hur mycket är du villig att ge för den Haha j/k
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by Gate 42
'Challanger' ! Så jävla nice! Typsikt att den är out of stock i "min" butik
Control Freak är också nice, hur mycket är du villig att ge för den Haha j/k
hehe - har du fler plattor att sälja så att det blir lönt med porto och allt och de är i nyskick så kan vi börja snacka business
Beställde Challenger på www.chemical-records.com om du osså vill ha den....
Nja, vågar inte sälja några skivor.. Vet att jag bara skulle bli ledsen efter att jag sålt dem. Speciellt Control Freak som är så het
Det är kvantitet som räknas inte kvalite
Chemical är en nice affär. Lite rörig att leta runt i bara. Brukar göra en beställning där lite då och då, när jag vet om en hög specifika titlar som inte går att få tag på i andra butiker.
Annars görs de flesta köp ifrån www.decks.de <- klart snyggaste internet-affären för skivor jag ramlat över (nya Juno ser också jävligt nice ut btw).
Om jag skulle tröttna på mina techno plattor så hör jag av mig
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by Gate 42
Nja, vågar inte sälja några skivor.. Vet att jag bara skulle bli ledsen efter att jag sålt dem. Speciellt Control Freak som är så het
Det är kvantitet som räknas inte kvalite
Chemical är en nice affär. Lite rörig att leta runt i bara. Brukar göra en beställning där lite då och då, när jag vet om en hög specifika titlar som inte går att få tag på i andra butiker.
Annars görs de flesta köp ifrån www.decks.de <- klart snyggaste internet-affären för skivor jag ramlat över (nya Juno ser också jävligt nice ut btw).
Om jag skulle tröttna på mina techno plattor så hör jag av mig
Japp, samma med mig...anledningen till att jag beställde från chemical denna gången var för att de hade bägge remixplattorna av DK8, den ena av de på Decks var out of stock.. Annars är Decks över lag mycket bättre på techno....
Chemical är en nice affär. Lite rörig att leta runt i bara. Brukar göra en beställning där lite då och då, när jag vet om en hög specifika titlar som inte går att få tag på i andra butiker.
Annars görs de flesta köp ifrån www.decks.de <- klart snyggaste internet-affären för skivor jag ramlat över (nya Juno ser också jävligt nice ut btw).
Drog en beställning i början på december från chemical-records.
Alla skivor fanns i lager, fick ett mail om att det skulle ta 3-10 dagar.
32dagar senare kommer skivorna, alla är kantstötta, vissa så illa att dom ser ut att varit använda i flera år. Ingen skiva är rak, alla är skeva och voblar när man spelar dom.
decks.de håller jag med om är skön att sitta och leta runt i, fin sida, lätt att hitta och ganska snabba på att skicka.
Jan-11-2005 19:45
Gate 42
Discover Dark
Registered: May 2001
Location: Sthlm, Sweden
quote:
Originally posted by mr_fisken
Drog en beställning i början på december från chemical-records.
Alla skivor fanns i lager, fick ett mail om att det skulle ta 3-10 dagar.
32dagar senare kommer skivorna, alla är kantstötta, vissa så illa att dom ser ut att varit använda i flera år. Ingen skiva är rak, alla är skeva och voblar när man spelar dom.
decks.de håller jag med om är skön att sitta och leta runt i, fin sida, lätt att hitta och ganska snabba på att skicka.
Fy fan va illa. Att få hem skivor som ser ut som att de fått stryk av Mike Tyson är fan det värsta som finns (självklart inte men det är fan inte kul). De skivor jag har beställt från Chemical har jag fått hem snabbt och hela, har dock bara gjort en beställning därifrån så jag har inte så mycket att gå på.
Mina beställningar från decks har alltid varit fina när de kommit. Har dock haft otur att fått några dåliga pressar som hoppar hur jag än gör med spelarna. Skicka tillbaks för reklamation finns ju inte liksom... (eller jag pallar inte göra det i alla fall).
Decks har ju också gratis frakt om man beställer över 200€ (vilket man självklart gör ) Tycker fler affärer borde köra med det, får ju kunderna att köpa mer... Frakt brukar ju vara en 20€ eller nått och det är ju 2-3 skivor liksom