|
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Drog en beställning i början på december från chemical-records.
Alla skivor fanns i lager, fick ett mail om att det skulle ta 3-10 dagar.
32dagar senare kommer skivorna, alla är kantstötta, vissa så illa att dom ser ut att varit använda i flera år. Ingen skiva är rak, alla är skeva och voblar när man spelar dom.
decks.de håller jag med om är skön att sitta och leta runt i, fin sida, lätt att hitta och ganska snabba på att skicka. |
Fy fan va illa. Att få hem skivor som ser ut som att de fått stryk av Mike Tyson är fan det värsta som finns (självklart inte men det är fan inte kul). De skivor jag har beställt från Chemical har jag fått hem snabbt och hela, har dock bara gjort en beställning därifrån så jag har inte så mycket att gå på.
Mina beställningar från decks har alltid varit fina när de kommit. Har dock haft otur att fått några dåliga pressar som hoppar hur jag än gör med spelarna. Skicka tillbaks för reklamation finns ju inte liksom... (eller jag pallar inte göra det i alla fall).
Decks har ju också gratis frakt om man beställer över 200€ (vilket man självklart gör ) Tycker fler affärer borde köra med det, får ju kunderna att köpa mer... Frakt brukar ju vara en 20€ eller nått och det är ju 2-3 skivor liksom