|
|
|
|
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
|
|
|
Sep-26-2004 13:59
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

|
|
|
| quote: | Originally posted by dj Elof
Hahaha, dit was te verwachten hé! Men vroeg mij om een commerciële set te draaien. En geef toe... Adagio For Strings, Cappella, Filterheadz, dat is toch kwaliteit? Dat ik er Furax, Trancescape en Jordan & Baker moest bij gooien, dat was echt nodig. En retro: Luvstruck en Zombie Nation. Het is en blijft een fuif natuurlijk
Nadeel: installatie was niet bestand tegen alle 'springerkes'! Resultaat: elke plaat versprong + de vloer was ingezakt na het draaien van Trancescape 
Ik vond het wel zeer leuk de reactie van het publiek op het einde van mijn set. |
No sweat ge moet u ni excuseren kerel , ik weet ook wel da ge op da soort van fuiven/feesten moet commerciele dingen draaien, ik von het contrast tss 2 evenementen gewoon lache, heb wel fun gehad zenne, den ambiance was er wel En na u werd de hel nog helemaal los gelaten met K3, die flitskastparodie op dragostea, nieuwe Milk Inc. 
Anyway ik veronderstel da ge u ook wel geamuzeerd hebt,den ambiance zat er dik in Tmoet iig niet simpel werken geweest zijn met ne vloer die doorbuigde lijk zot en zonder free floats, voor de rest was set-up wel degelijk dacht ik. was wel grappig om zien da ze op een gegeven moment diee linker box moeste vasthouden of hij viel om 
|
Sep-26-2004 15:22
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

|
|
|
Sep-26-2004 18:36
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 17:19.
Forum Rules: