|
Ik vond het een vet feest!
Openen in de Main en het stokje overgeven aan Ozgur Can, was toch wel een hele vette ervaring!
Bij begin van mijn set ging het even goed mis, monitoren waren verkeerd (niet) aangesloten 
Maar dit probleem werd snel verholpen, en heb verder een top set neergezet, zo is mij verteld 
Logisch dat het nog erg rustig was toen ik begon om 9 uur, maar de zaal was al snel gevuld met luttele TA-s! Thanks daarvoor 
Hierbij dan de beloofde tracklist voor velen 
01. Chris salt - Atmospheric Ambience
02. G-pal - Can you feel
03. Audiofly - Is this real (M.A.S. Collective Club Mix)
04. Christian West - Nazca
05. Blue Haze - Into Nothing (Bill Hamel Remix)
06. Madoka - MTMM (Tribute to Mazzo)
07. Alex Stealthy - Deploring
08. Pryda - Spooks
09. Kosmas epsilon - Playground
Grote domper was natuurlijk dat het eigenlijk vrij rustig bleef. Een max van 500 bezoekers denk ik. Heel erg zonde want de lokatie was zo ruim dat het nog steeds erg rustig leek.
Zoals de organisator al zei: 'Als ID&T of Extrema dit organiseerd en het zit bijna vol is dit een feest waar nog lang over gesproken zal worden'
Daar ben ik het dus 100 % mee eens, want het geluid was dan af en toe niet op en top (alleen in de main, 2e zaal was super). De locatie was dus wel ONWIJS VET!
Vond de sfeer ook erg goed voor zover er sfeer hing 
Verder top sets gehoord van Ozgur en Perry. Dit keer vond ik Perry stukken beter draaien dan Ozgur. Daarna door naar de 2e zaal en nog net even laatste nummer van Sander mee gepakt. klonk erg lekker. Hierna lopen genieten van de tracklist, die Sido zo kon opratelen 
In de 2e zaal ook nog staan genieten van set van Passiva! Klonk allemaal erg lekker, zeker In the End natuurlijk Ook nog tijd staan socializen met zijn vader, top gozert! 
Hierna nog tijdje backstage vertoeft, Noa moest zijn energie sparen natuurlijk!
En om half 6 was het dan zover, PartyHardy achter de decks! Lekkere set met goeie tunes, paar foutjes maar de zaal ging goed los en bleef aardig vol 
Toen op aangeven van Robin nog even lopen back-3-backen met Onno en David. Was erg gaaf, zeker om te zien dat David en ik nog aardig konden mixen in onze toestand 
Hopen dus dat dit soort feestjes vaker worden gehouden, en dat het volgende keer het grote publiek ook naar zich toe weet te trekken (prijs).
Want nogmaals, organisatorisch zat het goed in elkaar. Zeker als je bedenkt dat dit door liefhebbers is gedaan en niet door 'profs'.