|
Zehra heeft me hierheen gehaald 
zitten ook mensen met andere smaak opt forum met wie ik wel overweg kan en over muziek kan praten: mystaria, zehra, jasper, kaidreas,...
@ pooley: pm me (zijn geen kotfeesjes :d) woensdag nog in de mijn in genk geweest naar forwart (www.forwart.org), vette locatie en geschifte muziek. Oja, de show was goed zei ik toch 
@phor: zelfs mijn zus die thuis naar marco borsato luistert vond het echt niks en die is tot het laatste gebleven...en zij had ook die trainwrecks gehoord (wat me toch verwonderde dat ZIJ dat al hoorde). En wtf begint gij over 'underground-mensen', wij zijn gewoon mensen gelijk iedereen maar wij verkiezen kwaliteit als het over muziek gaat...en met kwaliteit bedoel ik vernieuwing, geen stilstand of achteruitgang (zoals het tegenwoordig bij bijna iedere trance plaat is, geen variatie, altijd dezelfde sounds maar dan een andere melodie...) zolang GIJ u maar amuseert ist goed voor mij, ook al ist op retro trance en andere toestanden
___________________
favorite tunes atm:
The MFA - Motherload
Masket & Mullet - Forgive
KVK - Reality theory dub
Girl Nobody - Why I am alone (Wrecked Angle remix)
Erykah & Ewan Kaye - On & on (Ewan Kayes both mixes!!!)
keep progressing
|