|
|
|
|
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Donna
Das zonder de 'll maar zoals je zelf al zei,doet niet ter zake |
Het is wel met 'll, oftewel 'you will get the point'. Dus....
| quote: | Originally posted by Donna
Bram pls,het is beslist niet nodig om jezelf zo te gaan neerzetten want ik weet dat je nie dom bent maar nu aan t replyen bent omdat je denkt te moeten afmaken waaraan je bent begonnen omdat je anders "afgaat".
Je spreekt jezelf op meerdere fronten tegen tijdens t posten van meerdere zaken waar je over een ander onderwerp maar zelfde grondslag eerder totaal andersom poste.
En nee ik ga dit niet onderbouwen want je weet zelf dondersgoed dat je moet kappen met zinloos posten.
Je bent echt wel slimmer dan dat je op dit moment te lezen bent.
Maak deze discussie niet tot iets wat totaal geen waarde had want dat vink een beetje zonde.. |
Ga toch weg Donna. Zwak van je, sneue reply. Ik ga helemaal niet af, ik sta 100% achter wat ik zeg. Niet mee eens? So shoot me. Maybe voor jou ga ik af, maar jij komt hier precies hetzelfde over. Ik heb ook een mening en die ventileer ik hier, maar ik roep niet dingen als een kip zonder kop rechtstreekt uit de media.
Als iemand hier zichzelf onderuit lult en dingen zegt die tegenovergesteld zijn ben jij het wel.
En niet onderbouwen? I dont care. Alleen toen ik zoiets zei is het 'zwak'. Behoordelijk met twee maten meten.
En wat nou "Wat geen waarde heeft in deze discussie"? Dingen als "Geef gvd eens antwoord" van deze of genen, nee dat draagt bij aan de discussie :S
Ontopic:
D'r is een bommelding bij de Amerikaanse Ambassade. Maybe heeft dat er iets mee te maken.....
En die lui die achter die brief staan , als in 'die 8' die opgepakt zijn: regelrecht enkeltje Marokko. Die varkenskop was overigens ook wel apart voor de moskee. Dat soort dingen gaan nu gebeuren.... Hopen dat het niet gaat escaleren.
Oh, en die dodenlijst: Dat was dikke bullshit van de Telegraaf, zoals ik al dacht. Amsterdamse politie sprak het tegen in ieder geval. Of zien mensen hier weer complottheorieen in?
Nov-05-2004 19:30
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 16:08.
Forum Rules: