Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Theo van Gogh vermoord!
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
méééééééh

Old Post Nov-05-2004 17:44 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Hitman
Brief aan Hirshi Ali

Helemaal geflipt die vent

idd. Echt niet normaal dat zo'n figuren hier gewoon rondlopen

Old Post Nov-05-2004 18:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Donna
Das zonder de 'll maar zoals je zelf al zei,doet niet ter zake

Het is wel met 'll, oftewel 'you will get the point'. Dus....

quote:
Originally posted by Donna
Bram pls,het is beslist niet nodig om jezelf zo te gaan neerzetten want ik weet dat je nie dom bent maar nu aan t replyen bent omdat je denkt te moeten afmaken waaraan je bent begonnen omdat je anders "afgaat".

Je spreekt jezelf op meerdere fronten tegen tijdens t posten van meerdere zaken waar je over een ander onderwerp maar zelfde grondslag eerder totaal andersom poste.

En nee ik ga dit niet onderbouwen want je weet zelf dondersgoed dat je moet kappen met zinloos posten.
Je bent echt wel slimmer dan dat je op dit moment te lezen bent.

Maak deze discussie niet tot iets wat totaal geen waarde had want dat vink een beetje zonde..

Ga toch weg Donna. Zwak van je, sneue reply. Ik ga helemaal niet af, ik sta 100% achter wat ik zeg. Niet mee eens? So shoot me. Maybe voor jou ga ik af, maar jij komt hier precies hetzelfde over. Ik heb ook een mening en die ventileer ik hier, maar ik roep niet dingen als een kip zonder kop rechtstreekt uit de media.
Als iemand hier zichzelf onderuit lult en dingen zegt die tegenovergesteld zijn ben jij het wel.
En niet onderbouwen? I dont care. Alleen toen ik zoiets zei is het 'zwak'. Behoordelijk met twee maten meten.
En wat nou "Wat geen waarde heeft in deze discussie"? Dingen als "Geef gvd eens antwoord" van deze of genen, nee dat draagt bij aan de discussie :S

Ontopic:
D'r is een bommelding bij de Amerikaanse Ambassade. Maybe heeft dat er iets mee te maken.....

En die lui die achter die brief staan , als in 'die 8' die opgepakt zijn: regelrecht enkeltje Marokko. Die varkenskop was overigens ook wel apart voor de moskee. Dat soort dingen gaan nu gebeuren.... Hopen dat het niet gaat escaleren.

Oh, en die dodenlijst: Dat was dikke bullshit van de Telegraaf, zoals ik al dacht. Amsterdamse politie sprak het tegen in ieder geval. Of zien mensen hier weer complottheorieen in?

Old Post Nov-05-2004 19:30 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_spare
Sjef Jembek

Registered: Apr 2002

offtopic:

we zijn nog steeds bezig met de discussie? ik stel voor dat we er vanavond een biertje op drinken, en als we terugkomen is deze topic gesloten

Old Post Nov-05-2004 19:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HBtje
scheisse !!!!

Registered: Mar 2003

quote:
Originally posted by dj_spare
offtopic:

we zijn nog steeds bezig met de discussie? ik stel voor dat we er vanavond een biertje op drinken, en als we terugkomen is deze topic gesloten

maar ei is er ook, en blik is er nooit

Old Post Nov-05-2004 19:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for HBtje Click here to Send HBtje a Private Message Visit HBtje's homepage! Add HBtje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

KOEKJE ERBIJ?!

Old Post Nov-05-2004 19:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by Chicane
KOEKJE ERBIJ?!

Heb je bastogne koeken?

Old Post Nov-05-2004 19:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Oh, en die dodenlijst: Dat was dikke bullshit van de Telegraaf, zoals ik al dacht. Amsterdamse politie sprak het tegen in ieder geval. Of zien mensen hier weer complottheorieen in?

Dat suggereer jij... De politie hoeft toch niet meteen alles toe te geven als er wat wordt gevraagd. Die lijst kan natuurlijk best bestaan, maar dat de politie zich er nog niet over uit laat.

Old Post Nov-05-2004 19:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by dj_spare
offtopic:

Ja lekker, jij betaald?

Koekje erbij?

Maareh... Donna/RV: we verschillen gewoon dik van mening over zoiets. Ik begrijp jullie punten gewoon zeker wel en de reactie ook, maar ik ben het er alleen niet mee eens. Vind het wat kort door de bocht. Verder hou ik niet minder van jullie hoor
Nu vind ik het allemaal wel best, make love, not war! Laten we onze agressie op die kl*te marokkanen richten, die paar die ECHT rot zijn (nee niet generaliseren) ipv hier.

Old Post Nov-05-2004 19:46 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Dat suggereer jij... De politie hoeft toch niet meteen alles toe te geven als er wat wordt gevraagd. Die lijst kan natuurlijk best bestaan, maar dat de politie zich er nog niet over uit laat.

Tsja
Dan kan je ALLES wel aannemen. De politie hoeft toch ook niet meteen te zeggen dat Balkenellende eigenlijk een radicale moslimimam is, en de marsmannetjes al geland zijn in de vorm van Bush?

Zo blijf je bezig...

Old Post Nov-05-2004 19:48 
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja
Dan kan je ALLES wel aannemen. De politie hoeft toch ook niet meteen te zeggen dat Balkenellende eigenlijk een radicale moslimimam is, en de marsmannetjes al geland zijn in de vorm van Bush?

Zo blijf je bezig...

Het zijn toch Imaamse moslims? Of moet er een koppelteken tussen?

Old Post Nov-05-2004 19:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Het zijn toch Imaamse moslims? Of moet er een koppelteken tussen?

Kijk maar uit, ik ga radicale actie ondernemen vanavond!

Old Post Nov-05-2004 19:53 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Theo van Gogh vermoord!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackprobably obvious - Kyau & Albert [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAyion - "Thru the Night" (Solid Slide remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:08.

Forum Rules: