|
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
BTW in de Metro stond een artikel over Tomorrowland en daarin werd gezegd dat een DJ niet op een achterban kon rekenen zoals rock-muzikanten en dat dus zo'n event het vooral van de acts moet hebben om volk te lokken.
Zijn wij soms niet goed genoeg als groepies? |
schandalig!!!
mss zeggen ze dat omdat een dj meestal platen draait van iemand anders, en dat ge daarom geen echte fan kunt zijn van wat hij draait, omdat ge van te voren nie weet wat hij draait
maar da klopt ook nie, want een dj heeft meestal toch wel een bepaalde stijl en plaatkeuze
ik ga toch wel echt voor dj's, veel minder voor de acts, al maakt het dat wel soms veel beter
|