|
| quote: | Originally posted by RebeL9
Tråkigt som fan menar du. Massa tråkig europeisk målfattig fotboll är vad vi kan se fram emot i fortsättningen :/ |
Frankrike börjar hitta formen med David Trezeguet, igår var de verkligen inte tråkiga och även om det var Togo så spelade de 10ggr bättre än tidigare i turneringen.
Schweiz går vidare och har ett riktigt intressant lag, många nya spelar som precis har tagit klivet upp till A-landslaget. Samtidigt har de många utropstecken, och Tranquillo är väl ändå den som har varit det största.
Ukraina kan jag hålla med om att de spelar riktigt tråkigt, men det gjorde de under VM-kvalet också. Samtidigt hoppas jag på en bra match mellan de och Schweiz.
|