dan moet het zomaar, erg want het is maar een jpeg
Last edited by Sh!fty on Feb-26-2006 at 19:52
Feb-26-2006 14:53
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance
Registered: Nov 2005
quote:
Originally posted by dj Zevan
hoe zit t trouwens met de juryleden?
zijn die ook nog allemaal van de partij?
Wij zitten al een paar weken te wachten
Want de jury leden betreft, worden die dan over de verschillende poules verdeeld of hoe zit het juist?
Feb-26-2006 16:31
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Jadadde, kvind menne mix toch ni geslaagd, hier en daar een foutje. Komt ervan van het uit te stellen, nu kan'k em ni opnieuw doen Ik ga 'm direct uppen zie.
Bedroevend dat er toch zoveel mensen zijn die zich niet aan de deadline hebben gehouden, zeker omdat er nog andere dj's wel mee wilden doen maar niet konnen omdat er geen plaats meer was...
Originally posted by Jasperovitsj
Bedroevend dat er toch zoveel mensen zijn die zich niet aan de deadline hebben gehouden, zeker omdat er nog andere dj's wel mee wilden doen maar niet konnen omdat er geen plaats meer was...
1) Ik heb geen opname-apparatuur doordat m'n broer weigert z'n laptop te geven
2) Ik leen de laptop van mijn oom maar die vergeet de voeding bij te leveren en na 40 mins mixen.... power down
Ik heb dan maar alles van zolder naar benedengehaald, en ik ga nu opnemen met m'n main-pc ...
Wel beetje op de valreep maar kzal hem klaarhebben
Feb-26-2006 20:40
Blue Sky 99
Tomas Neil
Registered: Sep 2004
quote:
Originally posted by Push2005
Ik heb de goorste tegenslagen meegemaakt
1) Ik heb geen opname-apparatuur doordat m'n broer weigert z'n laptop te geven
2) Ik leen de laptop van mijn oom maar die vergeet de voeding bij te leveren en na 40 mins mixen.... power down
Ik heb dan maar alles van zolder naar benedengehaald, en ik ga nu opnemen met m'n main-pc ...
Wel beetje op de valreep maar kzal hem klaarhebben
Om u vooral niet zenuwachtig te maken: the clock keeps on ticking!
Feb-26-2006 20:45
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by Antony
^nene... er moeten verdomme koppen rollen !
Ik ben eerder voor het spanken... Van sommegen that is. Enkele individuen zouden spanking nog als beloning kunnen zien
Naa, pushken, doet maar oep au gemak... We zullen hoedanook een nieuw poelesysteem moeten opzetten... met 16 mixen dan(of 12?)(die we nog ni hebben), Shifty zijn systeem vinnek nog ni eens zo slecht(voor 16 mixen), integendeel.
Misschien is het ook beter om éérst de poules samen te stellen (me nummerkes en ONHERKENBAAR gemaakte mp3's op de ftp in mappekes per poule) en dan aan elke poule eveveel juryleden toe te wijzen. Eerst poules, dan pas jury. Dus de juryleden hoeven zich niet op te jagen
BESLISSEN!
Feb-26-2006 20:48
diddi
Trance 4 ever
Registered: Aug 2003
ff ter info, mijne staat er sinds gisteren of eergisteren ook op. Heb een pm naar Moondust gestuurd...
Feb-26-2006 22:10
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Om u vooral niet zenuwachtig te maken: the clock keeps on ticking!
No prob Kben er net mee klaar... kzal het wel nie eerst kunnen herbeluisteren maar kheb maar weinig gevloekt tijdens et mixen, dus 't zal wel meevallen denkek
... Nu uploaden
Feb-26-2006 22:12
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Er staan tot nu toe 14 mixen op de ftp, terwijl 16 ideaal zou zijn voor een poulesysteem. Nog 2 mannekes, komaan!!