Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Pages (54): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
De Geert
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2006

iemand tracklist van Ronald VG?

poging (in willekeurige volgorde):

Ronald Van Gelderen - This Way
Aalto - 5
Tiësto - Suburban Train
Ronald Van Gelderen - Realize
Supermode - Tell Me Why
Royksopp - What Else Is There (Trentemoller Remix)
Ronald Van Gelderen - Cold Storage (niet zeker...)
Marcel Woods - Cherry Blossom (Trance Energy 2006 Mix)
...

Old Post Sep-17-2006 14:44  Belgium
Click Here to See the Profile for De Geert Click here to Send De Geert a Private Message Add De Geert to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ataraxya
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2005

MIKE was het top moment voor me, excellent intro.
Lasers waren op sommige momenten echt maar mss. toch beetje te veel op ongepaste momenten.
Zeer spijtig was dat ge nergens kon zitten, dat de main zaal precies kleiner was dan vorig jaar, dat de computers voor de visuals juist in het midden van de main zaal stond, en dat het een beetje een schande was voor de VIPS dat ze niet tot boven(gelijk vorig jaar) konden zitten, dus 40euro was net wat te veel voor die avond, maar kheb me wel goe kunnen amuseren.
Sfeer was op sommige momenten echt droog, en dat was nu wel niet vorig jaar.

hier zijn wa vids. dat ik heb gemaakt voor de BETAs en voor degenen die niet konden komen:

[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00242 - Cassandra Fox - Touch Me (Mike Koglin vs Jono Grant Remix)
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00243 - Oxia - Domino
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00245 - ID?
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00247 - Above And Beyond - Tri-State
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00248 - ID?
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00249 - Sean Tyas - Lift (Original Mix)
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00252 - Armin Van Buuren Feat. Racoon - Love You More
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00253 - Out Of The Past - Mystery (Fred Baker vs Vincent Gorczak Remix)
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00254 - G-Spot presents Vinyl Session - Session 6
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00263 - ID?
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00264 - ID?
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00265 - 4 Strings - Into The Night (Purple Haze Remix)
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00266 - Plastic Boy - Silverbath
[[ LINK REMOVED ]]
- MOV00267 - Plastic Boy - Silverbath
[[ LINK REMOVED ]]
- M.I.K.E. (Intro.) - Members of Mayday - Sonic Empire

enjoy!

Last edited by Ataraxya on Sep-17-2006 at 15:02

Old Post Sep-17-2006 14:55  Europe
Click Here to See the Profile for Ataraxya Click here to Send Ataraxya a Private Message Add Ataraxya to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
De Geert
Supreme tranceaddict

MOV00263 - Club Scene Investigators - Direct Dizko (Sander Van Doorn Remix)

da ge die nu nog ni kent na 3 keer gespeeld te zijn

Old Post Sep-17-2006 15:35  Belgium
Click Here to See the Profile for De Geert Click here to Send De Geert a Private Message Add De Geert to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

Registered: Jun 2005

5 paginas geklaag, ik zou zeggen aan al diegeen die het ni goe vonden. Kloon jullie zelf nekeer of 15000, en dan willek de sfeer wel is komen opmeten alsge dan op jullie eigen het sportpaleis kunt vullen.

Zo'n feesjes zijn er voor mij ni om enkel op de breaks men armpjes in de lucht te houden en weg te zweven. Zijn natuurlijk zalige momenten, maar na da gezweef mag er van mij gerust een harde landing zijn om alle gewrichten is te lossen en te genieten.

Anders vragen dat er volgend jaar ook zitplaatsen ter beschikking zijn.

Old Post Sep-17-2006 17:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

In zo een grote ruimte mag er al is een techtrance plaat opgelegd worden idd. Dat ze dan een apparte kleinere zaal nemen é voor de progtrance liefhebbers

Old Post Sep-17-2006 17:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

ff een verslagje posten:

Vrijdag eerst in de soundstation gepaseerd om van daaruit naar het station door te gaan. Om iets voor half tien kwamen we aan in Antwerpen Centraal, nog eventjes op Config en kameraad gewacht die met de volgende trein aankwamen, om dan de tocht naar het Sportpaleis verder te zetten. Eer we binnen waren was het kwart voor 11 en konden we nog het einde van Wout zn set meemaken.

Daarna RvG, twas de eerste keer dat ik em hoorde (op TL ben ik voor hij begon al weggegaan ) en obv eerdere commentaren waren de verwachtingen niet te groot. Maar het werd dan toch een goeie set met oa 'Aalto - 5', 'Supermode - Tell Me Why', Marcel Woods - Cherry Blossom (Trance Energy 2006 Mix) en 'Tiesto - Suburban Train' als mooie afsluiter.

Daarna begon Armin. Kvond hem zeker geen sleche set spelen, maar hij heeft er toch geen plaats mee verdiend in mijn top 5. Hij begon vrij goed, halverwege vond ik het ff ietsje minder, naar het einde beterde het wel weer met o.a. Lift en Mystery. Alleen heeft hij weer Love You More gedraaid, dat blijf ik dus een echte rotplaat vinden . Achteraf bekeken kan ik wel zeggen dat ik mij geamuseerd heb op zn set, maar het is jammer genoeg niet geworden waarop ik gehoopt had.

Na Armin was het de beurt aan Markus Schulz, en nog voor hij goed bezig was had ik al de indruk dat een deel van het volk vooraan weg ging, daarbij kwam nog dat het publiek ook niet echt meer mee wou. Ook op Markus zn set heb ik mij wel geamuseerd, maar heel speciaal vond ik het allemaal niet, op enkele momenten na dan (Air For Life blijf ik een leuke plaat vinden ). Na markus volgde dan Jan, kheb wel grotendeels zn set gevolgd, en der zaten een aantal leuke platen in, met als absolute hoogtepunt natuurlijk Plastic Boy - Silverbath. Daar heb ik mij dan ook volledig op gegeven, voor de rest heb ik het vrij rustig gehouden.

Dan volgde M.I.K.E. en die heeft voor mij toch wel DE set van de avond gespeeld . Hij heeft mij echt geboeid van de eerste tot de laatse minuut. Prachtige opener natuurlijk met Sonic Empire en daarna is hij op datzelfde elan verder gegaan met als totale verassing eigenlijk Flow. Die had ik niet verwacht in een zn set eigenlijk . Na M.I.K.E. zn set heb ik mij eventjes aan de kant gezet want khad wel wat last van mn voeten en het vat was ook verweg af op dat moment (kwas dan ook al 24u wakker). Om 6u45 dan doorgegaan om de grote drukte toch wat voor te zijn. Uiteindelijk was ik tegen 10u thuis en dan direct maar mn bed ingekropen.

Old Post Sep-17-2006 17:42  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vishnu
sound designer

Registered: Jun 2004

Hoe zat dat eigenlijk met die Salvation (Plastic Boy Remix), werd de versie gedraaid met wegfadende break of was het die andere?

Old Post Sep-17-2006 21:29  Belgium
Click Here to See the Profile for Vishnu Click here to Send Vishnu a Private Message Visit Vishnu's homepage! Add Vishnu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by Vishnu
Hoe zat dat eigenlijk met die Salvation (Plastic Boy Remix), werd de versie gedraaid met wegfadende break of was het die andere?

De goeie (niet-fadende) break

Old Post Sep-17-2006 21:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oliverken
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2005
khad het wel verwacht van dit forum,
nen hoop wankers die zitten te zeveren over the mixingskills en het feit dat enkele platen 2x te horen zijn en dat het niet trance genoeg was enzovoorts...

nu moeten jullie mij eens vertellen wie van jullie er allemaal al effectief in illusion is geweest enzo...

Als je naar zon feestje gaat (19jaar illusion) weet je zowiezo dat het geen 100% trance feestje is

ik heb mij bangelijk geamuseerd en als ik wegga dan let ik niet op de mixingskills (of toch minimaal) en dan begin ik ook ni te bleiten als er een bepaalde plaat niet wordt gedraaid of als er een plaat mij niet aanstaat. RVG, Armin, Markus, Jan, MIKE waren een voor een top. allemaal super platen enzovoorts

als het u niet aanstaat blijf dan volgende keer weg en ga ergens anders de 'tranceaddict' uithangen

Old Post Sep-18-2006 08:34  Belgium
Click Here to See the Profile for oliverken Click here to Send oliverken a Private Message Add oliverken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oliverken
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2005
khad het wel verwacht van dit forum,
nen hoop wankers die zitten te zeveren over the mixingskills en het feit dat enkele platen 2x te horen zijn en dat het niet trance genoeg was enzovoorts...

nu moeten jullie mij eens vertellen wie van jullie er allemaal al effectief in illusion is geweest enzo...

Als je naar zon feestje gaat (19jaar illusion) weet je zowiezo dat het geen 100% trance feestje is

ik heb mij bangelijk geamuseerd en als ik wegga dan let ik niet op de mixingskills (of toch minimaal) en dan begin ik ook ni te bleiten als er een bepaalde plaat niet wordt gedraaid of als er een plaat mij niet aanstaat. RVG, Armin, Markus, Jan, MIKE waren een voor een top. allemaal super platen enzovoorts

als het u niet aanstaat blijf dan volgende keer weg en ga ergens anders de 'tranceaddict' uithangen

Old Post Sep-18-2006 08:34  Belgium
Click Here to See the Profile for oliverken Click here to Send oliverken a Private Message Add oliverken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anke
Suspended User

quote:
Originally posted by FenixStyle
Er liepen blijkbaar zelfs mensen rond die vroegen "is dat nu Armin van Buuren?"

oh neen oh nee echt

Ik geef u 100% gelijk, oliverken!!!!

Old Post Sep-18-2006 08:52  Belgium
Click Here to See the Profile for anke Click here to Send anke a Private Message Add anke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
domineesje
Con amor todo se puede!

Registered: Feb 2005

we hebben het begrepen

Old Post Sep-18-2006 08:52  Belgium
Click Here to See the Profile for domineesje Click here to Send domineesje a Private Message Visit domineesje's homepage! Add domineesje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (54): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:02.

Forum Rules: