Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [31-10-2006] BETA Party V4 @ Rector, Gent met Airwave Live e.a.
Pages (43): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

die laatste mark norman plaat klonk door da slechte geluid wel massas plat

Old Post Nov-01-2006 16:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Real
FredNova - Live @ BetaParty v4 31-10-2006
Lolo - Teddybear's escape
Black Spider - Walls of science (J&P Instrumental Remix)
Jose Amnesia feat. Jennifer Rene - Louder
Tiernan O'Neill - Shine
Perry O'Neil - South-West saga (Dj Tarkan & V-Sag Remix)
Jaytech - Genesis
Chris Micali - Schiphol (Santiago Nino Remix)
Perry O'Neil - Bass society
Matthew Dekay - Digifruitella (Timeless Dub)
Dousk - Florence
DJ Fire - Summermorning
Lolo vs Britney Spears - Someday I will understand why (XDR Mashup)
Nova Brothers - Havana

Download

heb em net beluisterd

Tis eerst Dousk en dan Dj Fire Knap Real, dat je het geluid van de mix nog hebt kunnen bijwerken!

Ik ben (zoals iedereen ondertussen al wel weet) helemaal niet tevreden van men set... maar kon er zelf echt weinig aan doen, sorry.

Old Post Nov-01-2006 16:18  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

dat setje ziet er erg sterk uit FredNova! Jammer van de crappy DJbooth natuurlijk.

Old Post Nov-01-2006 16:26  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

Twas goed Heel goed

Omstreeks half 11 ofzo toegekomen in de overpoort waar dak eerst stukske kroegentocht heb meegedaan met paar maten, enfin , 20 voor 12 kwam ik binnen en de eerste die ik zag staan waren Fenixstyle en FCB_fanatic , derna de rest ook natuurlijk. Tcx was aan een goed setje bezig en toen Airwave bijna begon zijn we dan ook wa meer naar voor gaan staan. L-Vee draaide een voor mij zeeer aangename set! jammergenoeg when things go wrong niet gehoord maar dat kon de pret niet bederven. Verbazingwekkend hoeveel hij uit zoon Apple kan halen..
Moisture & Garden daarna.. begonnen super aan de set, direct de sfeer erin en een paar serieuze patatten derbovenop ook, heel nice.. Ben dan na een kwartier toch effe naar buiten geweest.. dan een zwart gat, zat opeens frieten te eten bij Julien.. Mens dat kan nogal eens deugdoen!!
20 min voor einde van Moisture & Garden weer naar binnen en die waren nog altijd lekker uplifting bezig , kheb ervan genoten!
Dan de set van Real & Luc.. waar op voorhand al redelijk wat over te doen geweest was Maar twas dik in orde , lekkere platen die elkaar goed aanvulden, en wat een hoop classics zeg.. De aanwezigen hebben niet stilgestaan bij deze set denkek, toen ik rond me keek rond half 6 was iedereen nog altijd in beweging , zalig setje was dat toch, en voor mij ook de beste set van de avond

Enfin, rond 6 uur was da spel gedaan, dus mp3 in en op weg naart station, eenmaal dak op de trein zat effe oog toegedaan, jammergenoeg werd ik trug wakker in Brugge, 2 haltes te laat dus .. Dus dan maar terug de trein op en tandenstokers tussen men oogleden gestoken en om 8u thuis

geslaagd avondje , kijk al uit naar v5

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Nov-01-2006 16:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Push2005
En daarna tevreden naar huis

Dito
Die set heeft mijn avond eigenlijk goed gemaakt, samen met die van Moisture & Garden, want door het slechte geluid kwamen Lolo's truukjes niet genoeg tot uiting. Uiteraard kon hij daar zelf niets aan doen, maar ik vond het geluid toch een domper op zijn set (zeker bij de Universal Nation remix) en eigenlijk ook de hele avond lang. Klonk gewoon nog erger dan in de Asta, lol. Dat zal ons er hopelijk toe drijven van locatie te veranderen, want terwijl de mensen die ik meehad vorige keer nog tot na de set van Jonas Steur zijn gebleven, trapten ze het nu al tijdens Airwave af. De kwaliteit van het geluid is toch een zeer belangrijke parameter.

In ieder geval heeft me dat zelf niet weerhouden om enkele kippenvelmomenten te hebben, notamment tijdens de laatste set.
Kamaya Painters - Far From Over
Mike Koglin vs. POS - Untitled Audio (Nitrous Oxide Remix)
Fire & Ice - Silent Cry

Een plezier om jullie bezig te zien ook, net als Moisture & Garden, vooral omdat het geen fake enthousiasme is, waar Armin zich af en toe tot laat verleiden, maar recht uit het hart komt.

Jasper, laat de vier heren tijdens een volgende editie gerust terugkomen!

Old Post Nov-01-2006 16:56  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

^Je bent verwend geworden hé, 4 van uw platen werden gespeeld en stuk voor stuk warm onthaald

Zo zie je maar dat het kwaliteit is

En het grondige tekort aan Mike platen vorige keer is met deze editie terug weggewerkt

Old Post Nov-01-2006 17:23  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mrcanon
Longing for summer ...

Registered: Aug 2005

Zalig nachtje achter de rug, heb me enorm geamuseerd! We waren er pas om 22u, dus ik hoopte dat Fred Bass Society nog nie gedraaid had. Toen ik binnenkwam hoorde ik al het overheerlijke South-West Saga! Toen ik een tiental min. later net iets bestelde om te drinken hoorde ik ze al aankomen, Bass Society!!! Vond het langs ene kant wel spijtig dat de plaat nie later op de avond gedraaid werd, als er al veel volk op de dansvloer stond, want nu had ik het lef nie om alleen op de dansvloer te staan flippen. Fred heeft echt een zalige set gedraaid, thx voor de Bass Society eh Fred en dat ge gewacht hebt tot ik er was. Daarna was het de beurt aan TCX die ook een lekker setje neerzette, gevolg door Lolo met zijn liveact. Zalig om hem op da verhoogske te zien springen in de dj-booth, hij gaf hem volledig, twas dik in orde. Moisture & Garden, ik wist totaal nie wat ik van die mannen mocht verwachten, hun laatste plaat Unicorn vond ik wel erg goe, maar daarmee weet ge nog nie hoe ze draaien, maar ze waren zalig, enorm goeie platenkeuze: Salvation, Lift, Your Loving Arms, A leaden Day. Dan Luc en Real om af te sluiten. Zalig om ze hun zo te zien geven! Mooie afsluiter en iedereen bleef dansen: Touchdown, mainline, second wave

Kortom t'was een zalig feestje, enkel spijtig van het geluid en ondanks de miserie in de dj-booth zijn de dj's er toch enorm goe in geslaagd om er een zalige avond van te maken! Chapeau!

Old Post Nov-01-2006 17:33  Belgium
Click Here to See the Profile for mrcanon Click here to Send mrcanon a Private Message Add mrcanon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by diddi
Kzen precies nog iets te vroeg naar huis gegaan

.

Old Post Nov-01-2006 18:30  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Moisture
tranceaddict

Registered: May 2006

quote:
Originally posted by Vishnu
Amai goe feesje en amai Luc, wat een lof Alleen iets overdreven want mixtechnisch waren wij zeker ni zo goe (blame the monitors die er ni waren en Luc die mij zou aftuigen als we te strak zouden mixen ).

Ik kon er helaas pas bijzijn vanaf 23u15 en heb een groot stuk moeten missen. Maar elke set die ik gehoord heb was genieten en ik vond dat alles goed op elkaar aansloot vanwege het verschillende accent in de verschillende sets. Airwave Live was bij momenten verbluffend, al hadden er voor mij persoonlijk ook wat meer classics in mogen steken. Maar de edit van Universal Nation maakte natuurlijk heel veel goed Ook thumbs up voor wat ik nog gehoord heb van Tcx (Avalon - Circa ) en Chris vs Luc (Mistral, Cali,.... ).

Voor de geïnteresseerden onze tl (ik denk in de juiste volgorde):

Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz Remix) (Moisture & Garden Intro Edit)
Precursor - The Journey
Albert Vorne - A Leaden Day (M.I.K.E. Remix)
Gate 42 - Flow (John O'Callaghan Remix)
Moisture & Garden - Splendor (Original Revised)
Edin Bosnjak - Alluring Wishes
Galen Behr & Robert Burns - Till We Meet Again (Galen Behr Mix)
O'Callaghan & Kearney - Restricted Motion (Airbase Remix)
Cosmic Tracer - Breach
Forever Friends - Sensation White Anthem 2006
M.I.K.E. - Salvation (Plastic Boy Remix)
ATN - Miss A Day
Sean Tyas - Lift (Sean Tyas Rework)
Moisture & Garden - Unicorn
Stoneface & Terminal - Venus

idd dikke thumbs up voor de organisatoren en alle aanwezigen voor de vette sfeer. T'is echt zalig als er zoveel energie uit de zaal komt. Proficiat aan de andere dj's die ondanks de installatie strakke sets hebben afgeleverd. Grtz to de mensen waar ik mee gebabbeld heb

Old Post Nov-01-2006 18:43  Belgium
Click Here to See the Profile for Moisture Click here to Send Moisture a Private Message Visit Moisture's homepage! Add Moisture to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

quote:
Originally posted by TOR

Jasper, laat de vier heren tijdens een volgende editie gerust terugkomen!

De volgende editie kan misschien wel eens iets speciaal worden

Old Post Nov-01-2006 18:55  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

Krijgen we geen in-depth review jasper, dat is je handelsmerk ?

Old Post Nov-01-2006 18:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Alles is al gezegd denk ik, dus ik zou alleen maar in herhaling vallen

Ik heb me wel geamuseerd, zeker vanaf 2u! De sets van Guy en Kenneth en jou en Kristof vond ik echt enorm sterk. Exact het soort trance waarvoor je mij nog warm kan krijgen, en genoeg (voor mij) bekende platen om volledig op los te gaan. Airwave kwam inderdaad niet zo goed uit de verf door de technische problemen, en ik had - als Bonzaifan - misschien ook wat meer klassiek werk verwacht in plaats van al het recente werk. Maar desondanks heb ik toch een paar keer fameus kippenvel gekregen tijdens de live. En ik vind het ook prachtig om Lolo zo te zien genieten tijdens zijn act. En wie weet kunnen we het nog eens overdoen onder betere omstandigheden

Vooral veel dank en respect voor alle dj's, die ondanks de moeilijke omstandigheden toch het beste van zichzelf hebben gegeven! Ik weet dat mixen onder zo'n omstandigheden allesbehalve evident is, maar het niveau van de sets lag absoluut niet lager dan die van de vorige edities. Dus chapeau mannen!

Voor de rest zat de sfeer wel goed (ondanks het baggergeluid), en was het gezellig druk zonder echt overvol te zitten. Er is ook goed gedronken denk ik, dus ook financieel zullen we geen kater oplopen. Op naar v5...

Old Post Nov-01-2006 19:08  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [31-10-2006] BETA Party V4 @ Rector, Gent met Airwave Live e.a.
Post New Thread    Post A Reply

Pages (43): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp Need ID Here Please [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJerome Sydenham & Dennis Ferrer - Timbuktu (Pan African Electro Dub) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:40.

Forum Rules: