Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [06/04/07] Above & Beyond @ Queen Club, Paris
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dangerous007
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2005

quote:
Originally posted by severnayaprods
Y'a t-il des gens à qui j'ai parlé en anglais au Queen Samedi?

Sais pas. Peut-être à moi. Je parle pas bien français et quand je suis bourré c'est même plus magnifique mon français. J'ai parlé à beaucoup des TA sans connaissant des noms donc peut-être tu as eu le grand privilège d'avoir échangé quelques mots...

Old Post Apr-10-2007 07:47  France
Click Here to See the Profile for dangerous007 Click here to Send dangerous007 a Private Message Add dangerous007 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by stanymi
ah ouais Naze Max, le plus sobre de tous... recalé à l'entrée alors que nous autres, fin ravagés, on passait trankilou, c'est énorme quand même

quote:
Quelqu'un m'explique pourquoi NOUS on est rentrés alors que Maxx est resté quelques longues minutes au frais dehors?

c'était dégueulasse ça !!!

ben en fait... paraîtrait-il que j'étais pas assez bien habillé...
donc j'ai joué mon connard, j'ai attendu à la porte pendant une bonne demi-heure (au moins) et après... "bop.. allez-y"... "MERCI!!! "

sinon très très bonne soirée pour ma part (malgré un ou deux coups de fatigue), non ce n'était pas ce que je qualifierai de cheese/fromagesque/tartiflesque
ça faisait plaisir de voir autant de visages connus (TA-Fr) et de voir une aussi bonne ambiance
j'ai quelques photos, ça viendra en temps voulu...

Old Post Apr-10-2007 09:10  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by maxxyme

D'ailleurs Pierre... Tu pourras me balancer les tiennes. merci !!

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-10-2007 12:13  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by maxxyme

A mon avis quand on les aura certains seront déja 6 pieds sous terre

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Apr-10-2007 12:22  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
quote:
Originally posted by stanymi

D'ailleurs Pierre... Tu pourras me balancer les tiennes. merci !!

yes faut que je fasse ça ce soir. Désolé mais y aura pas de galerie et tout. Ca sera un bon fichier rar des familles

Old Post Apr-10-2007 12:24  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
peckan
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2006

pour ma part exelllente soirée je connaisais de nom mais je les avais jamais vu .J'ai étais ravi d écouter de la bonne trance sur Paris .Le Queen assure vraiment de ramener des dj pareil même si il y a des bobo.
des petites photos de notre groupe fan de trance avec davidj and dj ft_j

en tous cas exellente soirée et super ambiance
et y aura bientot de la trance sur paris surprise surprise ...

Last edited by peckan on Apr-10-2007 at 14:28

Old Post Apr-10-2007 12:55  France
Click Here to See the Profile for peckan Click here to Send peckan a Private Message Visit peckan's homepage! Add peckan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by Kartman
J'ai vu alex 30 secondes l'ai pas precroisé

ouai c bete on s'est pas revu dans la soiree je regrette!
ouai en ce qui me concerne j'etais content d'etre avec tout le monde et de passer la soiree avec tout le monde mais perso sur le plan musical j'ai uniquement aime le before terrible et la premiere heure de a&b...
je trouvais que tout le reste etait vraiment super mega cheese
mais bon c mon avis perso

anne audrey etait contente de te voir !

oui defcon: thunderdome "here we go again"

Last edited by AlexKross on Apr-10-2007 at 16:48

Old Post Apr-10-2007 16:36 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by BlackHole
yes faut que je fasse ça ce soir. Désolé mais y aura pas de galerie et tout. Ca sera un bon fichier rar des familles

oui oui vas-y balance

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-10-2007 16:45  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:

le rar c'est la vie, raf des galeries!

Dis, dans le tas y'a des videso du metro?

Old Post Apr-10-2007 16:46  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
quote:
le rar c'est la vie, raf des galeries!

Dis, dans le tas y'a des videso du metro?

Non y a une video du queen et que des photos. Rien de compromettant

Old Post Apr-10-2007 17:32  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Non y a une video du queen et que des photos. Rien de compromettant

ET merde

Paye au moins ta review papier du métro, il me tarde de savoir ce qu'il s'est passé lmao

Old Post Apr-10-2007 17:36  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Paye au moins ta review papier du métro, il me tarde de savoir ce qu'il s'est passé lmao

Oui pt etre que si on met tous en commun nos souvenirs on arrivera à retracer a totalité de ce trip en métro

Old Post Apr-10-2007 17:38 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [06/04/07] Above & Beyond @ Queen Club, Paris
Post New Thread    Post A Reply

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSiren tune...ID please! [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJon The Dentist – Mercury (Push Harder Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:51.

Forum Rules: