dat was idd niet één van de meest begaafde spelers
maar ik dacht dat je eerder jongere spelers in gedachten had, die zich op dat moment mss als beloftevol opwierpen maar uiteindelijk naar een lagere klasse zijn getrokken omdat ze het niet konden waarmaken in 1ste.
Maar zoals je zelf al zegt, Cercle heeft een aantal zeer kwaliteitsvolle spelers en daarnaast een goed geheel waarvan veel spelers profiteren. Beste speelers bij hun zijn imo Iachtchouk (PURE KLASSE!!!!) en Desmet. Van De Sutter ben ik nog steeds niet overtuigd of hij voor een echte topclub goed genoeg is. Mogelijk wel, maar voor hetzelfde geld is het een nieuwe Salou. Toen hij bij Brugge vertrok was hij in ieder geval niet goed genoeg voor 1ste klasse. Heeft uiteindelijk veel geleerd in 3de
Jan-21-2008 07:54
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Bij Brussels en Bergen gaan ze blijkbaar stillaan trainerswissels uitvoeren, STVV heeft goed gekocht tijdens de winterstop, en Dender kent terug een nederlaag. Hopelijk wordt het daar onderaan ook nog een beetje spannend.
Jan-21-2008 08:14
Real
hi!
Registered: Feb 2004
quote:
VT4 heeft uitzendrechten Euro 2008
Wie Euro 2008 op de Belgische televisie wil volgen, zal in juni moeten afstemmen op VT4. De zender haalde de uitzendrechten binnen.
"We hebben de uitzendrechten zopas verworven", meldde woordvoerder Kristof De Masure woensdagavond. "Alle wedstrijden zullen integraal worden uitgezonden. Onze programmatie was eigenlijk al klaar, maar zal hierdoor weer herschikt worden."
VT4 had ook al de rechten voor de uitwedstrijden van de Rode Duivels in handen. Euro 2008 wordt van 7 tot 29 juni in Zwitserland en Oostenrijk gespeeld... zonder de Rode Duivels.
Noooooo.
Jan-24-2008 08:29
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Sporza (Vrt) koopt zeker enkel de rechten op als de Rode Duivels geselecteerd zijn?
Jan-24-2008 08:44
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Real
Noooooo.
Twas dat of niets. VRT had geen interesse en VTM bood niet genoeg. En er is nog de Nos of eurosport...
hoe kan VRT nu géén interesse hebben. geen centen zeker
Jan-24-2008 10:51
Config
Elaba!
Registered: May 2006
quote:
Originally posted by Gladius
hoe kan VRT nu géén interesse hebben. geen centen zeker
ik begrijp het anders maar al te goed. Het is niet de eerste keer dat de Belgen niet meedoen voor een belangrijk kampioenschap hé. Persoonlijk zou ik dan ook geen geld meer willen neerleggen voor een Euro 2008 waarvan je weet dat er voor de kijkers toch genoeg middelen zijn om de matchen sowieso te volgen. Bovendien halen de matchen van de Rode Duivels toch ook ni al te vet veel kijkcijfers meer. Waarom zou er voor Euro 2008 dan wel extreem volk op VT4/VTM/VRT gaan afstemmen?