Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Ik ging wederom naar de winkel en kocht...
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
christina

Registered: Jan 2006
plastic boy - it's a plastic world, in de "nieuwe" retro-zaak in leuven

Old Post Jan-22-2009 20:19  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

Ik heb de (relatief) nieuwe GU van Nick Warren zien liggen. Z'n vorigen konden mij steeds bekoren en ben van plan deze ook te kopen. Heeft iemand hem al (beluisterd)?

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jan-24-2009 00:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Ik heb hem zelf ook gekocht een tijdje geleden. Ik vind hem de minste GU van Warren tot nu toe, zeker in vergelijking met bvb Reykjavik. Het concept is deze keer ook iets anders, met 2 uptempo discs ipv 1 disc met downtempo en 1 disc met clubmuziek. Deze voelt voorlopig iets minder tijdloos aan dan zijn vorige 2 GU's, maar disc 2 is best wel goed. En voor de 16€ die ik eraan gegeven heb kan je nu niet bepaald sukkelen

Old Post Jan-24-2009 00:29  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

hm ja, het is eigenlijk door GU Reykjavik (vooral de eerste) dat ik fan van z'n werk ben geworden (+Way Out West natuurlijk), bevat altijd goeie nummers in een genre waarin ik helemaal niet thuis ben. Ik ga hem toch maar kopen denk ik =)

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jan-24-2009 12:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by christina
plastic boy - it's a plastic world, in de "nieuwe" retro-zaak in leuven

Wat was de prijs voor een plaat daar? En stak er eigenlijk nog iets deftig of is het alleen maar de rommel van de voorloper?

Old Post Jan-24-2009 12:58  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina

Registered: Jan 2006
quote:
Originally posted by MikeVee
Wat was de prijs voor een plaat daar? En stak er eigenlijk nog iets deftig of is het alleen maar de rommel van de voorloper?

Jaja, er was echt vanalles deftig. Kheb the rebel ook gekocht, voor € 9.95, kben ook een paar moon projects tegengekomen, maar ge moet zelf maar eens gaan zien. Het was vant weekend wel sales, met vinylverkoop per kilo, dus voor tzelfde geld is er nu zo goed als niks meer. Tussen de cd's was er ook veel goeie keuze trouwens, kben I want to believe van airwave tegengekomen, extreme compilaties, triptomatic compilaties, ... allemaal rond de 17 à 20 euro.

Old Post Jan-25-2009 16:00  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
redzone1
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2004
quote:
Originally posted by Gladius
Ik heb de (relatief) nieuwe GU van Nick Warren zien liggen. Z'n vorigen konden mij steeds bekoren en ben van plan deze ook te kopen. Heeft iemand hem al (beluisterd)?

voor mij een van de beste compilaties van vorig jaar. Gewoon omdat er eindelijk weer een progressive-DJ ECHTE old-skool progressive draait en geen slappe minimal/electro.

Old Post Jan-26-2009 12:03  Belgium
Click Here to See the Profile for redzone1 Click here to Send redzone1 a Private Message Add redzone1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004

Telefon Tel Aviv - Immolate Yourself

Old Post Feb-16-2009 17:36  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Loraine
Former Trance Chica

Registered: Oct 2004

Een nieuwe externe HD: WD MyBook Essential 1TB

Ter vervanging van de LaCie (Porsche uitvoering van 500GB) die al lange tijd ratelt als een neerstortende helicopter en z'n langste tijd heeft gehad. Tot nu toe erg tevreden met de aankoop.
Nu aan het partitioneren en straks alles overzetten/veilig stellen

Old Post Jun-13-2009 22:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Loraine Click here to Send Loraine a Private Message Visit Loraine's homepage! Add Loraine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Loraine
Former Trance Chica

Gisteren bezorgd:De Carrier "Igloo"
Met dit klamme weer zonder twijfel een must
En voor een airco zeker geen lelijk ding... een absolute aanrader!

Old Post Jun-28-2009 15:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Loraine Click here to Send Loraine a Private Message Visit Loraine's homepage! Add Loraine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

Feel the sun & sweat the sweat baby

al kan een airco wel handig zijn

Old Post Jun-28-2009 16:00  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Loraine
Former Trance Chica

Had ik al gezegd dat de airco ontworpen is door een Italiaans ontwerpbureau?
Sweat the sweat is overigens niet erg, maar op m'n zolderetage kan het al snel > 30/35 graden worden aan de zuidkant na een paar dagen mooi weer. En warm weer is zeker lekker buiten, in de zon op het strand, in de tuin or wherever maar niet thuis als je wilt slapen

[edit] Ik kijk nu al uit naar de warme zomerdagen en nachten later deze week! Denk dat ik aan het eind van de week het meest fris en uitgeslapen op werk zal verschijnen van ons team

Last edited by Loraine on Jun-29-2009 at 20:47

Old Post Jun-28-2009 16:30  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Ik ging wederom naar de winkel en kocht...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackwell known techno (?) Track! HELP?? [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEnergy 52 - "Cafe Del Mar" (Oliver Lieb LSG Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:00.

Forum Rules: