thx! had hier niet direct info van gevonden op site van TL
Jul-22-2010 19:13
Zjokke1977
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
nieuwe indeling ziet er vrij voordelig uit. B2B en Kozzmozz zijn wat ver afgelegen, maar perfect kan het nooit zijn natuurlijk .
Blijkbaar ook nog een JOOF set van 1u op zondag ... kleine, maar leuke, verrassing toch want dat was oorspronkelijk zo niet aangekondigd.
Nice !
Had ik nog ni gezien.
Als deze in dezelfde trend is van z'n set van 1015 dan wordt dit een topper !!
Jul-22-2010 20:35
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
Zo, ik ben ook weer van de partij :-)
Hier een all-in-one file van ID&T met alle nodige info over het festival, timetable, planneke, routebeschrijving, etc.:
Den 'artiest' die de plattegrond heeft gemaakt op de laatste pagina heeft zich precies wel goed laten gaan. Dat planneke lijkt nergens meer op het ware terrein. Tenzij ze daar in De Schorre de vijvers en zo hebben herlegd
Originally posted by Zjokke1977
Nice !
Had ik nog ni gezien.
Als deze in dezelfde trend is van z'n set van 1015 dan wordt dit een topper !!
ik verwacht dat hij direct (of toch vrij vlug) met wat steviger werk gaat beginnen aangezien hij maar 1u heeft. De progressive opbouw zal waarschijnlijk wel verzorgd worden door Vibrasphere (live) die voor hem spelen (ook zéér de moeite trouwens ). Na zijn set nog een 00.db live set . Ik verwacht veel werk van hun nieuwe album dat in augustus uitkomt (o.a. Angel). En hopelijk spelen ze ook hun remixen van Solarstone en Faithless
Jul-22-2010 21:16
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Tranceaddict/La Rocca is wel schijtedicht tegen die Q-Dance stage. Da gaat wel wreed tegenslagen.
alle, wa gaan we morgen allemaal horen in de TA tent?
solar coaster? wa oude firewall/lange producties?
Fred Nova, hebt gij me nog wat good ol' uplifting trance te bieden? =p
Jul-23-2010 11:36
FredNova
The world doesn't know...
Registered: May 2003
hehe, denk dat het best gaat meevallen hoor Q staat op het stuk waar vroeger het artiestendorp/crew camping was en TA/LaRocca staat tussen ASOT en Q open stages, die denk ik wel 'in de andere richting' blazen...
kijken wat het geeft morgen, terrein is nu haast volledig benut
dacht eerst wat classics te spelen, maar heb nu toch al een aantal recentere nummers geselecteerd met hier en daar wat vocals en handjes-in-de-lucht (/'plattere') plaatjes
tis een festival... moet (al zijn er 14 stages) voor een breed publiek passen