|
|
|
|
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
|
|
|
Nov-08-2002 11:11
|
|
|
 |
 |
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
|
|
|
Nov-08-2002 11:54
|
|
|
 |
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
|
|
|
Nov-08-2002 15:30
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by ryo
Yo, ik zit met een probleempje: ik kom zaterdag ook, maar ik zit met het vervoer terug naar het station, vanaf den haag centraal vertrekt mijn trein 7:38. Die wil ik in principe graag halen, aangezien de volgende treinen allemaal met een lekkere omweg terug rijden, het probleem is nu, de eerste bus vertrekt weer pas 9:00 richting station. Als het goed is vertrekt de laatste bus 5:30 richting station, maar dan zit ik dus weer anderhalf uur op die trein te wachten. Weet iemand of het misschien te voet is te doen? Of kan ik het beste een taxi bestellen. Ik hoop dat iemand kan helpen 
grtz |
Met dank aan de post van pertus:
Nu het feest zal eindigen om 07.00 uur betekent dat de aansluiting op het Openbaar Vervoer optimaal zal zijn. HTM zet extra trams inzetten die vanaf 06.30 uur zullen gaan rijden. Daarnaast rijden er gedurende de gehele nacht elk uur bussen van het Nachtnet van en naar de locatie. Voor meer info over vervoer, maar ook locatie, dj's etc ga naar www.capitalevents.nl, waar tevens nog kaarten te winnen zijn voor dit evenement.
Dusss ik zie geen problemen en taxi's zullen er ook zat rijden.
|
|
Nov-08-2002 16:09
|
|
|
 |
 |
Access
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2002
|
|
|
Nov-08-2002 20:49
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 08:34.
Forum Rules: