|
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
[COLOR=white]Goda nyheter... har fått tag i en tryckare via en vän.. han känner dottern till killen som äger företaget så det kan bli lite bättre priser 
|
Jag kan bara säga en sak - min personliga åsikt (som jag skall ta med OAM's styrelse), är att jag definierar detta som en s k "strategisk order" om den skulle gå igenom i upphandlingsprocessen, så jag är beredd att förorda för OAM:s del att gå ner rejält i pris (utan att kompromissa när det gäller den del av kostnaden som går till vår utvecklingsfond för långsiktiga utvecklingsprojekt för fattigdomsbekämpning - 1. Vattenbrunnar i Ugandisk landsbygdsmiljö i de distrikt där kaffebönorna produceras i det kaffe många av oss dricker 2. Ett rehabiliterings- och utbildningshem för gatubarn i Kampala i en av förorterna), och är det något mer "avancerat" tryck som inte fabrikens screentryckare kan fixa, så i alla fall vill jag att upphandlingen kan ta hänsyn till "råvaran", den otryckta t-shirten och trycka i Sverige...
Vad säger Du om det, Steve?
- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?
|