quote:Originally posted by MaGiK54 Geniaal dit en helemaal als je al vanaf 18:00 bezig bent met een uur pauze....en 4 flesjes bier in je mik.... Diehard Ik stem voor een spamforum met jouw als mod
quote:Originally posted by MaGiK54 En bananen krom ?? haha ik was lekker eerder
quote:Originally posted by New Wave nee niet nadenken, verstand op nul en reageren Ook schrijffouten niet verbeteren, da tkost tijd! dat zker niet doen
___________________ DJ Arjan Kreischer.com is online!
quote:Originally posted by Asperge k heb gedurende deze dag wel wat gepost maar niet constant, maar dat maak k nu wel ff goed Helaas ook overdag weinig tijd gehad vanwege me werk
___________________ Down-Under was da bomb
quote:Originally posted by Freezel Diehard Ik stem voor een spamforum met jouw als mod Dat houdt de TA server 2 weken vol
quote:Originally posted by Asperge omdat je anders geen recht lijn kan maken? KIJK! dat zijn de antwoorden!!!
___________________ Allemaal gelul!!
Wat een hoop targets gehaald vandaag
Wat is nieuwe target ?
quote:Originally posted by MaGiK54 Helaas ook overdag weinig tijd gehad vanwege me werk mijn f5 gaat eraan
quote:Originally posted by Freezel Diehard Ik stem voor een spamforum met jouw als mod hahahahahahaha, jee pee is een grotere hoor, die spemt continu, ik de laatste drie dagen pas als die-hard.
quote:Originally posted by jp Wat een hoop targets gehaald vandaag hier moet je werken voor je eindejaarsbonus!
en dan word het pas echt leuk als de rest van europa ook mee gaat doen...