Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > era senaste inhandlade skivor
Pages (79): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

hmmm...har beställt från Chemical en sisådär 5-6 gånger - har aldrig haft några problem med de förutom att vissa av skivfodralen i värsta fall varit litet kantstötta, men det är ju oundvikligt...annars har mina skivor alltid kommit inom en vecka och i fullgoda skick...

www.laszlo.se

Old Post Jan-11-2005 21:37 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

DJ Tiesto - In Search Of Sunrise 2

typ tredje gången jag köper denna. brukar alltid byta bort den och sedan sakna den

Old Post Jan-12-2005 07:48  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
verminator
.

Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Gate 42
Decks har ju också gratis frakt om man beställer över 200€ (vilket man självklart gör ) Tycker fler affärer borde köra med det, får ju kunderna att köpa mer... Frakt brukar ju vara en 20€ eller nått och det är ju 2-3 skivor liksom

faen som jeg hater at det er TOLLPLIKT på forsendelser som har en verdi på mer enn 200,- NOK i norge, helt på trynet ass..

ellers hadde jeg nok bestilt fra decks hele tida, bare å slå seg sammen med et par venner hvis du ikke vil ut med 200€ selv..

uansett er det uaktuelt for tida før de endrer det tullet her i norge heh
sparer ikke så mye på å bestille for 200€ og gratis frakt når man må betale 48€ (24%) i toll på forsendelsen hehe

syke syke norge som skal ha en jævla avgift på fuckings alt mulig rart!%!"#%!"#

Old Post Jan-12-2005 09:29 
Click Here to See the Profile for verminator Click here to Send verminator a Private Message Add verminator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

det er dags at i kommer ved EU kompis

visste ni för övrigt att betalningar genom banken till Norge är helt gratis nu. De har accepterat EC-överenkommelser om betalningar inom Europa för inomlandspriser och den gäller fr.01.01.2005

Old Post Jan-12-2005 11:20  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjDanniKay
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2004
Dancing Dude

Mjaa...dåå har man handlat på sig lite mer plattor...självklart såå är det rriktigt gungig house som beställdes denna gång med...!!

* David Guetta Feat JD Davis - The World is mine
* Kid Creme - Doing my own thing (remixes)
* Melvin Reese - Beautiful Woman
* Soul Central feat Kathy Brown - Strings of life (Stronger on my own)

riktigt bra plattor!!

www.uniteduppsala.nu
www.trapdoor.nu

Old Post Jan-12-2005 21:31  Sweden
Click Here to See the Profile for DjDanniKay Click here to Send DjDanniKay a Private Message Add DjDanniKay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by DjDanniKay
* Soul Central feat Kathy Brown - Strings of life (Stronger on my own)

Fattar inte varför folk gillar den här. Den låter ju hemskt. Lyssna bara på själva strings temat. Riktigt fula samplingar och det känns nästan som att det går lite i otakt.

Har kollar prev's på alla remixer som har släppts, men inte hittat någon som tilltalar mig...

Men om du gillar låten så är det ju jättebra att du köpt den

Old Post Jan-12-2005 21:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Puschkin Presents DJ Tiesto - Solo (Promo Mix CD 2001)

japp... då har man bytat bort In Search Of Sunrise 2 igen

Old Post Jan-12-2005 23:15  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by CJ InterCity
Puschkin Presents DJ Tiesto - Solo (Promo Mix CD 2001)

japp... då har man bytat bort In Search Of Sunrise 2 igen

Lika bra att du köper in 20 exemplar nästa gång

www.laszlo.se

Old Post Jan-12-2005 23:18 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjDanniKay
Senior tranceaddict

quote:
Fattar inte varför folk gillar den här. Den låter ju hemskt. Lyssna bara på själva strings temat. Riktigt fula samplingar och det känns nästan som att det går lite i otakt.

Har kollar prev's på alla remixer som har släppts, men inte hittat någon som tilltalar mig...

Om vi säger så här...jag är inte den enda som gillar låten!!
Bästa remixen e helt klart Mark Knight´s remix...riktigt riktigt bra!

www.uniteduppsala.nu
www.trapdoor.nu

Old Post Jan-13-2005 17:23  Sweden
Click Here to See the Profile for DjDanniKay Click here to Send DjDanniKay a Private Message Add DjDanniKay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjDanniKay
Senior tranceaddict

quote:

Om vi säger så här...jag är inte den enda som gillar låten!!
Bästa remixen e helt klart Mark Knight´s remix...riktigt riktigt bra!

www.uniteduppsala.nu
www.trapdoor.nu

Old Post Jan-13-2005 17:23  Sweden
CJ InterCity
Peter South

quote:
Originally posted by Laszlo
Lika bra att du köper in 20 exemplar nästa gång

skulle jag lätt gjort om den fanns kvar för 39.- på ginza

jag köpte 8 ex av Blank & Jones - Relax på Ginza när den kostade 10.-

Old Post Jan-13-2005 23:23  Germany
Taste
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by mr_fisken
Drog en beställning i början på december från chemical-records.
Alla skivor fanns i lager, fick ett mail om att det skulle ta 3-10 dagar.
32dagar senare kommer skivorna, alla är kantstötta, vissa så illa att dom ser ut att varit använda i flera år. Ingen skiva är rak, alla är skeva och voblar när man spelar dom.

decks.de håller jag med om är skön att sitta och leta runt i, fin sida, lätt att hitta och ganska snabba på att skicka.

Hajjar inte hur det kan bli så...jag har beställt hundratals gånger från både Juno och Chemical. Aldrig vart något problem..skivorna kommer alltid inom 7 dagar oftast mycket snabbare. Om något är fel ringer jag bara och får nya skivor utan att behöva skicka tillbaka dom som är sönder. Bara en gång som skivor pajjat för mig vid frakten..det var när jag beställde från ett ställe som skickade med Schenker..så var det någon bögjävel som hade brutit av dom .. det var Insigma - Insigma/Evolution & Origin - Wide Eyed Angel (Lieb Remix) . Grinade fan då

Best Tunes Evah:
Blacklight - Daydream
Tekknova - Last Trip To Paradise
The Auranaut - People Want To Be Needed

Old Post Jan-13-2005 23:31  Poland
Click Here to See the Profile for Taste Click here to Send Taste a Private Message Visit Taste's homepage! Add Taste to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > era senaste inhandlade skivor
Post New Thread    Post A Reply

Pages (79): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBangin' vocal trance tune! [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSharpside - "Space Cruising" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:54.

Forum Rules: