|
| quote: | Originally posted by djcresto
Das ook stom om zeggen. Crap komt er al jaren uit, in elk genre heb je goeie en slechte producties. En voor als er 5 platen uitkomen zit er misschien 4 crap platen tussen. De kunst is dan om naar die goeie platen te luisteren ipv van die crap platen af te breken.
|
Stom om zeggen, alle vooruit. Kweet ni zenne, neem nu anjuna beats, asot brengen meer 15 in een dozijn platen uit tegewoordig, dan goeie dingen. Als ge ni ziet da er tegewoordig meer brol uitkomt dan jaren voorheen, zit ge in ontkenningsfase peisk
| quote: |
Juist hetzelfde met TIC, ben je er niet geweest ga dan niet beweren dat het op niks trok. Ik hoorde van vele mensen net het tegenovergestelde. Enja dat iemand die nr marco borsato luistert tic niet goed vind dat kan ik best begrijpen Al dat negativisme, dit weekend was ik op een kleine fuif waar misschien 1 plaat naar men zin werd gedraaid (marco borsato - dromen zijn bedrog ). Alleja gedraaid, één schuif open, de andere dicht en toch heb ik me bangelijk geamuseerd.
|
Ik ben na tic geweest zevert ni, en ik zeg ni da het op niks trok ik zeg alleen da het publiek op de balle trok, vraag aan pool hij zalt zelfde zeggen