Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Feb-08-2005 18:25
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Kaidreas
of een aanslag van killer birds
met een cirkelzaag als bek
Feb-08-2005 18:43
Pheatus
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En MSN ligt weer plat... Waarschijnlijk weer een blikseminslag
lol, maat van me heeft vorig keer ne hoax begonnen over blikseminslag en bill gates dat dit als een unieke kans ziet om MSN betalend te maken ging zo goed als de wereld rond...
[edit: deel van onze schoolcollega's zitten momenteel in Seattle. Bezoeken normaal ook Microsoft, waar trouwens MSN servers staan ... zou het??? )
1663 km ernaast (was vroeger goed in aardrijkskunde).
Feb-08-2005 22:08
Nyah
Registered: Dec 2003
Als dit niet op je lachspieren werkt...
In Nederland loopt er sinds kort weer een nieuwe serie van Idols.
Uiteraard weer heerlijke televisie.
Dit jaar heeft RTL4 trouwens gestunt door enkele echte sukkels toch een optreden te laten doen samen. Tijdens de rust van de voetbalmatch
vitesse-psv mochten ze samen hun hoogsteigen versie brengen van You're
Simply The Best. Dit moet je gewoon zien! Dat mensen zo willen afgaan.
Originally posted by Nyah
Als dit niet op je lachspieren werkt...
In Nederland loopt er sinds kort weer een nieuwe serie van Idols.
Uiteraard weer heerlijke televisie.
Dit jaar heeft RTL4 trouwens gestunt door enkele echte sukkels toch een optreden te laten doen samen. Tijdens de rust van de voetbalmatch
vitesse-psv mochten ze samen hun hoogsteigen versie brengen van You're
Simply The Best. Dit moet je gewoon zien! Dat mensen zo willen afgaan.
Oké, het filmpje is an sich wel grappig, maar ik vind het ronduit walgelijk dat de Idool-organisatie die mensen daarvoor heeft gebruikt. Je weet gewoon dat het de bedoeling is dat die mensen zich gewoon is lekker belachelijk te maken voor een vol voetbalstadion. En ja, ze hebben zich al belachelijk gemaakt tijdens de preselecties zelf, maar dit is compleet anders, en voor mij ongemeen smerig en laag bij de gronds...
Zeker wanneer je ziet dat enkele van die mensen het door hebben dat ze dik gekloot zijn, moet ongeloofelijk beschamend zijn voor hen...
Alleenwel leuk voor die gehandicapte jongen, die had het helemaal niet door en heeft volgens mij het mooiste moment van z'n leven gehad
Maar dan voor de hele Idols happening... En die jury maakt ze alleen maar nog harder af...
Feb-08-2005 23:22
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
je denkt bij je eigen, mmmmh kan ik zingen? Ja, denk je maar je bent niet helemaal zeker,
wat doe je dan?
Je vraagt het aan:
1. Je vrienden. Indien niet aanwezig/beschikbaar/huh, vrienden was da ? -> zie rest.
2. Je ouders
3. De rest van de familie
4. De buren
5. De melkboer
6. De grote Oeby Doeby
7. .....
Kom op zeg, hoe kansloos kunt ge zijn ????
en dan zeggen sommige mensen iets over carnaval
Feb-09-2005 02:11
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by Gladius
is da ne groep/genre/..?
Wat hereticus, neen, is gewoon het verlatijnst van heretic....kzou er ni van verschieten dat een of andere black metal groep zo noemt, maar het staat gewoon voor ketter