Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Jij ook al niet?!?! ik ook niet meer! voel me zwaaaar beroerd! en dat juist vandaag! fuck zooi! heb gelukkig wel mijn kaartje door kunnen spelen aan een maat van me.

tuurlijk ga ik wel, dat was weer zo'n kansloos grapje van me .. maar onno das dan zwaar klote zeg. echt jammer dat je niet gaat

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Apr-29-2005 11:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Remy D
tuurlijk ga ik wel, dat was weer zo'n kansloos grapje van me .. maar onno das dan zwaar klote zeg. echt jammer dat je niet gaat

hehe dit was ook een kansloos grapje van mij! Tuurlijk ben ik er!

Sasha!

Old Post Apr-29-2005 11:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Partyhardy!
hehe dit was ook een kansloos grapje van mij! Tuurlijk ben ik er!

hahaha wat gaaf, hoe kansloos waren we samen met die grapjes . hihi word echt super vanavond

Old Post Apr-29-2005 12:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

quote:
hahaha wat gaaf, hoe kansloos waren we samen met die grapjes . hihi word echt super vanavond

Helemaal LOS!

Sasha!

Old Post Apr-29-2005 12:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

@ Onno & Remy

Was er ook graag heen gegaan, maar ik had m'n vrienden al beloofd om in Tilburg te gaan stappen. Dus nu wordt het lekker zuipen bij Tilburg zingt

Old Post Apr-29-2005 13:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

Lol @ Remy & Partyhardy!

Nog maar een paar uurtjes en dan vol gas

Old Post Apr-29-2005 13:34 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

PFff wat is dit nu weer voor gezeik zeg, moet je 1,5 uur reizen mag je geen eens een biertje drinken.

quote:

UTRECHT - Vanaf vrijdagavond 19.00 uur en op Koninginnedag geldt op de stations van de Nederlandse Spoorwegen (NS) en in de treinen een alcoholverbod. Ook is het niet toegestaan om meer dan één flesje, blikje of andere verpakking met alcoholische drank mee te nemen. Dat heeft een woordvoerder van de NS vrijdag gezegd.

Ook wordt op stations geen alcohol verkocht. De maatregel duurt tot zondagochtend 5.00 uur. Volgens een woordvoerder sluit de NS zich met de regels aan bij de maatregelen van de gemeente Amsterdam.

Old Post Apr-29-2005 13:59 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
subtrance
Senior tranceaddict

Registered: May 2002

over een half uurtje vertrek ik vanuit het verre zuiden naar den bosch voor een kleine pre-party, en dan vanavond weer eens lekker ouderwets los gaan!

Old Post Apr-29-2005 14:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for subtrance Click here to Send subtrance a Private Message Add subtrance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

quote:
Originally posted by Asperge
PFff wat is dit nu weer voor gezeik zeg, moet je 1,5 uur reizen mag je geen eens een biertje drinken.

ja hoor wat een dikke hoerenshijt, dat hou ik niet eens vol dan...

Old Post Apr-29-2005 15:00  Netherlands
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:

hehe sjit, eens kijken of het dit x wel lukt om een hele avond remy ontlopen

ga als het goed is over 8 minuten weg, ff eten bij hotel new york en dan weer eens goed los!

Old Post Apr-29-2005 15:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!

Registered: Jun 2001

Na een lange dag werken net even een middagslaapje gedaan in de stralende zon met een lekker CDtje op. Zo krijg je er vanzelf wel zin in!!

Old Post Apr-29-2005 16:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

quote:
ja hoor wat een dikke hoerenshijt, dat hou ik niet eens vol dan...

Echt lijpe actie maarja, ik ga zo ff een happie eten dan pre-partyen en dan op weg naar de HMH, misschien tot vanaaf allemaal!

Ik ben in het oranje

http://www.xs4all.nl/~wlkrei/naamloos1.jpg

Dus als je deze gek langs ziet stuiteren

Old Post Apr-29-2005 16:11 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed an ID from Spring Tube Duality 064 DJ Set [2016] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAnt & Nick Grater - Strontium 90 [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:42.

Forum Rules: