Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Jij ook al niet?!?! ik ook niet meer! voel me zwaaaar beroerd! en dat juist vandaag! fuck zooi! heb gelukkig wel mijn kaartje door kunnen spelen aan een maat van me.
tuurlijk ga ik wel, dat was weer zo'n kansloos grapje van me .. maar onno das dan zwaar klote zeg. echt jammer dat je niet gaat
quote:
Originally posted by Remy D
tuurlijk ga ik wel, dat was weer zo'n kansloos grapje van me .. maar onno das dan zwaar klote zeg. echt jammer dat je niet gaat
hehe dit was ook een kansloos grapje van mij! Tuurlijk ben ik er!
Apr-29-2005 11:58
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Partyhardy!
hehe dit was ook een kansloos grapje van mij! Tuurlijk ben ik er!
hahaha wat gaaf, hoe kansloos waren we samen met die grapjes . hihi word echt super vanavond
UTRECHT - Vanaf vrijdagavond 19.00 uur en op Koninginnedag geldt op de stations van de Nederlandse Spoorwegen (NS) en in de treinen een alcoholverbod. Ook is het niet toegestaan om meer dan één flesje, blikje of andere verpakking met alcoholische drank mee te nemen. Dat heeft een woordvoerder van de NS vrijdag gezegd.
Ook wordt op stations geen alcohol verkocht. De maatregel duurt tot zondagochtend 5.00 uur. Volgens een woordvoerder sluit de NS zich met de regels aan bij de maatregelen van de gemeente Amsterdam.
Registered: Dec 2001
quote:
hehe sjit, eens kijken of het dit x wel lukt om een hele avond remy ontlopen
ga als het goed is over 8 minuten weg, ff eten bij hotel new york en dan weer eens goed los!
Apr-29-2005 15:37
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
Na een lange dag werken net even een middagslaapje gedaan in de stralende zon met een lekker CDtje op. Zo krijg je er vanzelf wel zin in!!
Apr-29-2005 16:10
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
quote:
ja hoor wat een dikke hoerenshijt, dat hou ik niet eens vol dan...
Echt lijpe actie maarja, ik ga zo ff een happie eten dan pre-partyen en dan op weg naar de HMH, misschien tot vanaaf allemaal!