Registered: Oct 2004
Location: Diksmuide/Kortrijk, Belgium
Nog 1 kaart in de uitverkoop
Als ge der zelf nog achterkomt, doe ik er eventueel nog 5€ vanaf
___________________
Aug-12-2005 20:21
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
Location: Corleone, Sicilia
quote:
Originally posted by TOR
lol wat voor werkwoord is me dat?
anyway, ze geven precies niet zo'n best weer voor zondag
bah, 't is zeker weer draaide ...
altijd hetzelfde
W-Vl owns
en 'k had overigens een fijne 10 voor m'n Nederlands Spreekvaardigheid
___________________
Aug-12-2005 20:34
E-motion_error
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2004
Location: Leuven, Belgium
Af en toe een bui is zo erg niet hé en er zijn tenten om in te vluchten als het erg is. Beetje voorzorgen nemen hé, regenjas/geen te beste schoenen, geen jeansbroek, ...
Aug-12-2005 21:08
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
Location: Corleone, Sicilia
quote:
Originally posted by E-motion_error
Af en toe een bui is zo erg niet hé_¥n er zijn tenten om in te vluchten als het erg is. Beetje voorzorgen nemen hé¬_regenjas/geen te beste schoenen, geen jeansbroek, ...
lol ben van plan te gaan met m'n 'beste' (doet me denken aan plechtige communie ofzo ) schoenen, zonder regenjas en met een jeansbroek...
___________________
Aug-12-2005 21:26
E-motion_error
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2004
Location: Leuven, Belgium
Moet gij weten hé maar een jeans blijft heel de dag nat terwijl zo'n stoffen 3-kwartsbroek ofzo op een kwartier terug droog is.
Aug-12-2005 21:40
cyberia
born trancEaddict
Registered: Jan 2001
Location: floatin' across the universe
ge kunt ook in u zwembroekske gaan
btw dië modder is goed voor de gewrichten
___________________
quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af
Aug-12-2005 21:47
mrcanon
Longing for summer ...
Registered: Aug 2005
Location: Zulte, Belgium
quote:
Originally posted by E-motion_error
Af en toe een bui is zo erg niet hé en er zijn tenten om in te vluchten als het erg is. Beetje voorzorgen nemen hé, regenjas/geen te beste schoenen, geen jeansbroek, ...
Idd, ik doe alleszinds een versleten paar schoenen aan en een oude broek, heb juist die foto's van Dance Valley bekeken, dit was echt erg! Als de zon niet schijnt, tot daar aan toe, maar laat het aub niet regenen!
___________________
Aug-12-2005 21:48
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
Location: Leuven
Ik denk dat ik ook ga moeten passen, kan nog wel staan maar bewegen laat staan dansen is moeilijk.Of er moet een miraculzueze genezing zijn.
De dodentocht zonder voorbereiding proberen is niet aan te raden , opgave na 40 km in 7u
Volgend jaar nieuwe poging
___________________
www.wielerprono.be => Team BeTA code: 2d7c7d767d74c1
Aug-13-2005 06:08
Pheatus
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Location: Diksmuide/Kortrijk, Belgium
Vraagje: is er niemand van de West-Vlamingen hier uit de buurt van Diksmuide dat naar Tomorrowland gaat? Zoja, zou die es vriendelijk een PMke willen sturen naar me. Kzou vragen om eventueel een ticket mee te nemen voor iemand. 'tzou zot zijn moest die daarvoor naar de andere kant van België rijden hé .
Als er iemand zo vriendelijk zou willen zijn? BIG THANKS!
Anders sta ik hier nog met 2 kaarten
Geniet er van guys!! En SHOOT THOSE PICS hé
___________________
Aug-13-2005 07:30
E-motion_error
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2004
Location: Leuven, Belgium
zinzinzin
Aug-13-2005 11:45
DJ Sid
omgwtfbbq tranceaddict
Registered: Aug 2004
Location: Meeuwen-Gruitrode
ik kan ook al nimmer wachten
mja eerst deze avond nog een lokaal feesje hier ter gelegenheid van de kermis, en das op 100m van mijn thuis
ideaal om te zuipen dus
ma kzal tog ni lang kunne blijve, moet al om half10 op den trein zitte, dus da word minder dan, en ben morgen liever niet ziek