Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Sep-06-2005 13:41
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Wat is de sfeer hier de laatste weken toch zo ongeloofelijk tolerant en aangenaam seg...
Als hij daadwerkelijk meedoet, zal hij meer dan ooit moeten uitkijken tijdens de koers. Er kunnen wel eens een paar pissed off Frenchies tussen het volk staan.
Sep-06-2005 18:12
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by The_G0dfather
looooooooooooooooooooooooooooool
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Sep-06-2005 18:15
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by InTeXoR
omg, net nu ik dacht dat de tour de france vanaf volgend jaar dan eindelijk terug fijn zou worden om te volgen ik hoop dat em zwaar afgaat of dat ze'm pakken op iets, ik haat sporters die met veel lawaai stoppen om dan bijna onmiddellijk daarna een comeback te plannen. ge zou nog gaan denken dat em die positieve stalen zelf heeft opgestuurd naar de pers om dat te gebruiken als motief voor nog een tour-deelname.
da sheryl zich maar eens goe lastig maakt, dan zal em wel van gedacht veranderen
hij kan ook doen zoals Michael Jordan. Alles winnen, stoppen, weer alles winnen.
Originally posted by Jasperovitsj
Jordan? Die heeft met de Wizards toch nooit iets gewonnen dacht ik? Zelfs geen play off gehaald als ik me ni vergis?
na de eerste 3 titels bij de bulls is hij ook eens gestopt. Is dan terug gekomen met het nr 45 en daarna weer veranderd in 23 en heeft met de bulls nog 3 titels gepakt. Zen avontuur met de wizards was minder succesvol. Toen was hij toch al te oud om een slecht team tot betere prestaties te inspireren.