Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by jofawe
Det där med hyttmärkning är ju mitt påhitt sen förra kryssen..

Skrev det på Saras arm hihi..

Pffft! Hytt/rums-märkning är ju en gammal charter-klassiker och inget ni uppfunnit

Old Post Aug-13-2006 22:37  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Jofawe, när/var kommer dina bilder upp? Har för mig ett det var du som tog ett kort på mig som jag väntar på

www.laszlo.se

Old Post Aug-13-2006 22:40 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SMC
custom title addict

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by fe_maLe
snajsiga bilder känner de e dags att besöka den där båten snart.. men jobbigt å bara va 18 o behöva be att få följa me

Har hört att man kan få åka med om man är i sällskap av någon som är 20+. Det kanske är bs dock, vad vet jag.

Old Post Aug-13-2006 23:17 
Click Here to See the Profile for SMC Click here to Send SMC a Private Message Add SMC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

Med bästa Stormtropper rösten : "There they are! Blast em!!!"

"Ljushuvet" är jofawe's kamerablixt

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Last edited by anuga on Aug-13-2006 at 23:44

Old Post Aug-13-2006 23:22  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

jofawe: de där med att märka upp sig med vilken hytt man tillhör körde jag med redan på första Arminkryssningen!

anuga: den där laserbilden är jävligt häftig!

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-14-2006 01:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ColinZeal
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by Vizay
anuga: den där laserbilden är jävligt häftig!

Ah, fler som tycker så. Polaren tog 373 bilder på kryssningen. 190 av dom var på grönt laser.

Har rarat ner dom så läsarna av min blogg
http://colinzeal.blogg.se/130806210...ruise_2006.html
kan se dom.. om dom nu vill. (smått ironiskt då)

ftp://abpg:[email protected]/mov/laser.rar

Old Post Aug-14-2006 10:57  Sweden
Click Here to See the Profile for ColinZeal Click here to Send ColinZeal a Private Message Visit ColinZeal's homepage! Add ColinZeal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

Bah, du är bara avis för att inte du gjorde så först, jeremy hihi.. Laszlo, jag har lagt alla mina på min egen sida, 1200 styvt, ska börja gallra för liquid ikväll när sara åkt.. Så tålamod haha.. Tar tid att få ner det till 300, har bara en enda laserbild med haha..

Old Post Aug-14-2006 11:39  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

men du är ju tjej så det är inga problem att gå på. du visar bara legg ifall dom kallar in dig vilket är en liten risk bara.

Old Post Aug-14-2006 14:12  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Det är 20 oavsett om du är kille eller tjej enligt siljas policy, och mig veterligen går det inte att komma runt detta - däremot är de ganska slappa med legkontrollen vid påstigning.

www.laszlo.se

Old Post Aug-14-2006 14:24 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by anuga
Såp. då var bilderna på plats
Liquidsunset

Ska pilla ihop mitt efter längtade galleria på min server med, där lägger jag typ alla bilder (alltså även dem som inte platsade på LS)

Så nu har jag även "approvat" bilderna så dem finns för allmänbeskådan på http://www.liquidsunset.org

3 gallerier totalt än så länge, jag komemr slänga upp ett till snart från Fatmenize + fler lär komma snart!

TACK till er alla som stöttade mig under min spelning!!!
Betyder väldigt mycket!
Ni som inte pallade att hålla er vakna... synd men jag förstår de som inte orkade hålla sig vakna, gjorde de knappt själv
Fick grymt bra cred från alla håll, blev korad till "min nya favorit DJ" och fick även skriva min första autograf

Grymt kul kryss, han prata med en hel del folk...

Johnny Boys avslutning var helt otroligt nice! Kanske hans bästa?!
ScuL, kul han fick avsluta FL för han fick spela totalt 2½ timme, grymt bra gjort ScuL!!!

// Steve

Old Post Aug-14-2006 14:49  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by mjz

mmmm, genidrag ju, såg en hel del däckade personer som kunde haft nytta av hyttmärkning

Ja sant.

Jofawe: LoL! Master of hyttmärkning. Bedjar din idé nästan allra högst =) hehehe

Old Post Aug-14-2006 20:23  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Snowave
Ja sant.

Jofawe: LoL! Master of hyttmärkning. Bedjar din idé nästan allra högst =) hehehe

pffs..

btw.. om steve orkar kommer mina bilder upp på liquid imorgon .. då jäklar!

Old Post Aug-14-2006 21:21  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
Post New Thread    Post A Reply

Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackProgressive Vocal Track ID with sample [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSteve Thomas - Millenium [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:01.

Forum Rules: