Bah, du är bara avis för att inte du gjorde så först, jeremy hihi.. Laszlo, jag har lagt alla mina på min egen sida, 1200 styvt, ska börja gallra för liquid ikväll när sara åkt.. Så tålamod haha.. Tar tid att få ner det till 300, har bara en enda laserbild med haha..
Aug-14-2006 11:39
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
men du är ju tjej så det är inga problem att gå på. du visar bara legg ifall dom kallar in dig vilket är en liten risk bara.
Aug-14-2006 14:12
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Det är 20 oavsett om du är kille eller tjej enligt siljas policy, och mig veterligen går det inte att komma runt detta - däremot är de ganska slappa med legkontrollen vid påstigning.
3 gallerier totalt än så länge, jag komemr slänga upp ett till snart från Fatmenize + fler lär komma snart!
TACK till er alla som stöttade mig under min spelning!!!
Betyder väldigt mycket!
Ni som inte pallade att hålla er vakna... synd men jag förstår de som inte orkade hålla sig vakna, gjorde de knappt själv
Fick grymt bra cred från alla håll, blev korad till "min nya favorit DJ" och fick även skriva min första autograf
Grymt kul kryss, han prata med en hel del folk...
Johnny Boys avslutning var helt otroligt nice! Kanske hans bästa?!
ScuL, kul han fick avsluta FL för han fick spela totalt 2½ timme, grymt bra gjort ScuL!!!