Originally posted by guetag
בתת זוננהההה של בדיחההה בתתתת זוננההה של בדיחהההה
יצפאןןןן יצפאןןןן
ראסמי הייתי בטוח שתאהב גם אתה
אתה שרוט טבעי בשביל לאהוב את זה...
אתה אחד שבלי להשתכר בדיסקוטק מתפרע יותר ממישהו שאלכוהול יצא לו מכל החורים (אני) אז אני ידעתי שתאהב
צריך לתאר את האנשים כזה במתח והכל מה עכשיו יקרה ואז כזה אומרים
קיצר הגיע הקרב זיינו אותו
זה כזה ביאוס אדיר!!
___________________
.
Nov-04-2002 12:01
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
quote:
Originally posted by guetag
אין כמו הבדיחה עם
מיאווו מיאווו
הוואאאאא הואאאאאאא
ראסמיייייי
אצלנו גם יש ילדה שהיא קופי חתולה וילד כלבי במיוחד אז מספרים את זה עליהם