|
| quote: | Originally posted by oliverken
khad het wel verwacht van dit forum,
nen hoop wankers die zitten te zeveren over the mixingskills en het feit dat enkele platen 2x te horen zijn en dat het niet trance genoeg was enzovoorts...
nu moeten jullie mij eens vertellen wie van jullie er allemaal al effectief in illusion is geweest enzo...
Als je naar zon feestje gaat (19jaar illusion) weet je zowiezo dat het geen 100% trance feestje is
ik heb mij bangelijk geamuseerd en als ik wegga dan let ik niet op de mixingskills (of toch minimaal) en dan begin ik ook ni te bleiten als er een bepaalde plaat niet wordt gedraaid of als er een plaat mij niet aanstaat. RVG, Armin, Markus, Jan, MIKE waren een voor een top. allemaal super platen enzovoorts
als het u niet aanstaat blijf dan volgende keer weg en ga ergens anders de 'tranceaddict' uithangen |
De Ferre heeft weer gesproken zie... Ik geef u 90 euro als ge uw klep houdt!
De meesten hier zijn al meer weggeweest dan gij zult in uw hele leven dus zaag zo nie, wanker.
Als er hier een paar mensen zich nie zo geamuseerd hebben dan is dat maar zo, kan je daar nie mee leven ? Hebben we uw idolen aangevallen ? We kunnen er ook nie aandoen da gij nieveel uitgaat en nie beseft dat het enkele jaren geleden beter was hé.
Ikzelf vond het redelijk, ik zaag nie; maar ongenoegen moogt ge op een faire manier uiten, live with it.
|