Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > BETA Dj Contest #2
Pages (53): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by TOR

Ik begrijp uw verontwaardiging en ben zelf ook teleurgesteld in de houding van Magistrate, maar ben geen voorstander van het wegnemen van zijn beoordeling of het starten van een nieuwe juryronde in deze poule, omdat we nu eenmaal in een als-als-situatie zitten. De voorgestelde maatregelen zullen in mijn ogen geen correctere of objectievere weergave opleveren. Zie het als een controversiële - en betreurenswaardige - beslissing van de scheidsrechter.

quote:
Originally posted by Push2005
Ofwel herberekenen we de poule op basis van de 2 overige juryleden, ofwel laten we het zo en komt Magistrate voortaan niet meer in de jury. Een 'neutraal' jurylid aanstellen nu kan niet en duurt te lang.

Uiteindelijk zal dat inderdaad de beste oplossing zijn in dit geval ja...

Jammer voor Blue Sky dan, maar hij heeft er gelukkig zelf toch vrede mee lijkt het. En ik hoop echt dat hij nu niet te ontmoedigd is om bij een volgende contest weer deel te nemen

Old Post Oct-24-2006 18:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blue Sky 99
Tomas Neil

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Uiteindelijk zal dat inderdaad de beste oplossing zijn in dit geval ja...

Jammer voor Blue Sky dan, maar hij heeft er gelukkig zelf toch vrede mee lijkt het. En ik hoop echt dat hij nu niet te ontmoedigd is om bij een volgende contest weer deel te nemen

Vrede heb ik er niet volledig mee genomen maar ik heb me er toch bij neergelegd hoor Maar een volgende contest, dat is toch wel iets anders hoor Mss zal ik dan maar eens plaats nemen in de jury ofzo, voor de volgende ronde zou'k dat ook al kunnen doen maar ik heb al voor genoeg opwaaiend stof gezorgd dus ik ga me niet te veel meer bemoeien met deze contest denk ik.

Old Post Oct-24-2006 18:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Blue Sky 99 Click here to Send Blue Sky 99 a Private Message Visit Blue Sky 99's homepage! Add Blue Sky 99 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

I guess so...

Zijn situaties waar iedereen wat onwennig in is natuurlijk. Als Blue Sky er vrede mee neemt dan kunnen we, ondanks dit spijtige voorval, ermee doorgaan. Laat indien je wil ook je tracklist na aub

Anyway, de vacatures staan nog open (en ik mag niet meedoen ):

TOR
Cresto
Bertn
MikeVee
The Freezzz
Jasper

Old Post Oct-24-2006 19:00  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blue Sky 99
Tomas Neil

Ik herhaal nog eens, ik neem er geen vrede mee maar leg me er wel bij neer.

1) Gedane zaken nemen geen keer.

2) Mijn set is niet meer anoniem.

3) Een dj die er nu EVENTUEEL uitgaat door de hele heisa gaat daar ook niet gelukkig mee zijn.

Mijn set en tracklist staan morgen in de vooravond online

Old Post Oct-24-2006 19:04  Belgium
Click Here to See the Profile for Blue Sky 99 Click here to Send Blue Sky 99 a Private Message Visit Blue Sky 99's homepage! Add Blue Sky 99 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
speentje
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2005

quote:
Originally posted by MikeVee
Zever, schrap dan ineens ook maar de punten van speentje, een verschil van 11/50 tussen zijn beste en slechtse beoordeling is ook overdreven.

Wat is er zo overdreven aan een verschil van 11 punten tussen de hoogste en laagste beoordeling op een totaal van 4 verschillende mixen? Als ik een finaleplaats voor BlueSky z'n set voorzag, moet 't wel zijn dat ik hem héel sterk vond niet?

Leg mij dat eens simpel uit, want 't slaat in mijn ogen nergens op

Old Post Oct-24-2006 19:15  Belgium
Click Here to See the Profile for speentje Click here to Send speentje a Private Message Add speentje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj Zevan
Hunting Orion in progress

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Vrede heb ik er niet volledig mee genomen maar ik heb me er toch bij neergelegd hoor Maar een volgende contest, dat is toch wel iets anders hoor Mss zal ik dan maar eens plaats nemen in de jury ofzo, voor de volgende ronde zou'k dat ook al kunnen doen maar ik heb al voor genoeg opwaaiend stof gezorgd dus ik ga me niet te veel meer bemoeien met deze contest denk ik.

Ik zie niet in waarom ge niet in de jury zou kunnen zitten voor de volgende ronde.
Iemand met uw mix/dj-ervaring kan de kwaliteit van de jury alleen ten goede komen. Je moet uiteraard zelf ook willen en tijd hebben.
Vorige contest ben ik er ook op een eigenaardige manier uitgegaan, door de ene praktisch de hemel ingeprezen, door de andere als "plat en saai" bestempeld. Ik heb er mij toen ook bij moeten neerleggen, ik begrijp dat dat niet zo gemakkelijk is. Ik heb uiteindelijk toch besloten om mee te doen, al heb ik daar tot het laatste moment aan getwijfeld.
Er is misschien wel een beetje prestige mee gemoeid, maar behalve leerrijke kritieken valt er verder niks te winnen of verliezen bij deze contest. Ik denk dat we volwassen genoeg zijn om deze discussies te relativeren en af te sluiten. Zodoende we de volgende ronde met een schonere lei kunnen beginnen en nodige acties ondernemen die aantonen dat we uit het verleden toch iets hebben geleerd.

Old Post Oct-24-2006 19:16  Belgium
Click Here to See the Profile for dj Zevan Click here to Send dj Zevan a Private Message Add dj Zevan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by dj Zevan
Ik zie niet in waarom ge niet in de jury zou kunnen zitten voor de volgende ronde.
Iemand met uw mix/dj-ervaring kan de kwaliteit van de jury alleen ten goede komen. Je moet uiteraard zelf ook willen en tijd hebben.

Dat zal niet in goede aarde vallen bij de tranceheads, die hem als te kritisch zullen beschouwen en het als een revanche-act zullen zien

[/Neighbours mode]

Old Post Oct-24-2006 19:20  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj Zevan
Hunting Orion in progress

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by TOR
Dat zal niet in goede aarde vallen bij de tranceheads, die hem als te kritisch zullen beschouwen en het als een revanche-act zullen zien

quote:
Ik denk dat we volwassen genoeg zijn om deze discussies te relativeren en af te sluiten.

Old Post Oct-24-2006 19:52  Belgium
Click Here to See the Profile for dj Zevan Click here to Send dj Zevan a Private Message Add dj Zevan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

Eigenlijk komt de discussie toch weer neer op gekibbel tussen "tranceheads" en "progheads". Ik word daar echt zo moe van, ni te geloven
Denk dat ik maar eens wat meer tijd in het GC forum ga steken.
No wonder dat alle "progheads" uit NLTA weggelopen zijn.

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Oct-24-2006 20:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

Ahh, good old contradictions
Das zon beetje zoals vlamingen en walen

Old Post Oct-24-2006 20:16  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blue Sky 99
Tomas Neil

quote:
Vorige contest ben ik er ook op een eigenaardige manier uitgegaan, door de ene praktisch de hemel ingeprezen, door de andere als "plat en saai" bestempeld. Ik heb er mij toen ook bij moeten neerleggen, ik begrijp dat dat niet zo gemakkelijk is. Ik heb uiteindelijk toch besloten om mee te doen, al heb ik daar tot het laatste moment aan getwijfeld.
Er is misschien wel een beetje prestige mee gemoeid, maar behalve leerrijke kritieken valt er verder niks te winnen of verliezen bij deze contest. Ik denk dat we volwassen genoeg zijn om deze discussies te relativeren en af te sluiten. Zodoende we de volgende ronde met een schonere lei kunnen beginnen en nodige acties ondernemen die aantonen dat we uit het verleden toch iets hebben geleerd.

Wow. Respect. Na het lezen hiervan dacht ik "gdv, je hebt gelijk, wrm zou ik niet jureren?"

quote:
Originally posted by TOR

En na het lezen hiervan krijg je dan toch wel weer een deur in je gezicht

@ Phor: Ik vind dit geen trance-progheads discussie, een andere set had er even goed kunnen uitgeflikkerd worden omwille van dezelfde reden. Stel maar dat iemand helemaal geen voorstander is van techtrance en die er daarom uitflikkert ... Het is natuurlijk wel weer erg onhandig dat het gaat om een set van een proghead, en daardoor krijg je weer die stereotype tegenstelling.

Old Post Oct-24-2006 20:36  Belgium
DJ Sid
omgwtfbbq tranceaddict

Registered: Aug 2004

quote:
Originally posted by diddi
WAs dj Sid niet de vorige winnaar en ligt hij der nu al niet uit?

neen, ik heb de vorige contest NIET gewonnen

btw,
ik wil best wel jureren in de volgende ronde

Old Post Oct-24-2006 21:34  Belgium
Click Here to See the Profile for DJ Sid Click here to Send DJ Sid a Private Message Add DJ Sid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > BETA Dj Contest #2
Post New Thread    Post A Reply

Pages (53): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksome great proggy track from kasey taylor's 2004 mix [2007] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackVengaboys - Kiss (Airspace Remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:00.

Forum Rules: