Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [01.03-08-08] Nature One @ Raketenbasis Pydna (Kastellaun - DE)
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

01. ID
02. Energy 52 - Cafe del Mariachi vs. The Age Of Love - The Age Of
03. Timmy & Tommy - Full Titin (Joc Mix)
04. ID
05. ID
06. ID
07. DJ. ECO - Tonight is forever (Martin Roth edit)
08. Dokmai - Reason to believe
09. Super8 & Tab - Elektra (Bart Claessen & Dave Schiemann Reshuffel)
10. it was some mashup of Planet funk - Chase the sun & Ernesto vs Bastian - Super Jupiter...very great mash up
11. Giuseppe Ottaviani - Until monday (mac & mac remix)
12. Kyau & Albert - Neo love ( some remix..sounds like Ottaviani???)
13. Frank Trax - Nebuchan ( organ mix)
14. Three Drivers - Feel the music ( ton tb dub mix)
15. ID
16. ID
17. Mario Lopez - The sound of the nature ( plug & play remix)
18. Randy Katana - Fancy fair
19. Tiesto - Flight 643 (R.Durand remix)
20. AOT - Madagascar (R.Durand remix)
21. ID
22. Jochen Miller - Lost Connection
23. Arctic Quest - Strings & Guitars
24. DJ Eremit - Tanz der seele (yomc remix)
25. Manilla Rising - Beyond the stars

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Aug-06-2008 09:20  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by Insigma
putain la TL !!

17
18

C'est à ce moment que j'ai remercié Defcon de m'avoir obligé à rester !!!

Je me lève et je confirme

Old Post Aug-06-2008 09:48  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

nan mais attends la 13 déjà moi j'aurais été conquis !

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-06-2008 10:24  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

La 22

La 17 aussi putain de sa race

Old Post Aug-06-2008 10:28  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by Insigma
nan mais attends la 13 déjà moi j'aurais été conquis !

putain 1 track sur 25 et t'es déjà conquis, t'es vraiment un garçon facile

Old Post Aug-06-2008 10:33  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
tient je me demande tout d'un coup là.

le

quote:
Originally posted by greg69

perso ce sera bière-dodo-glande-sexe -bouffe puis apéro puis soirée et ainsi de suite

ça a un quelconque rapport avec le bukake que vous avez gueulé ?

Old Post Aug-06-2008 19:50  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by d&b

ça a un quelconque rapport avec le bukake que vous avez gueulé ?

MAGIQUE ta remarque !!!!!

Hum je t'avouerai que je n'avais pas fait le rapprochement moi

Je me lève et je confirme

Old Post Aug-06-2008 20:54  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

ba euh... non

puis le bukake, moi je fais que transmettre, c'est defcon qui nous a ouvert son coeur (seulement) à la tomorrowland après quelques mousses (bières)

bon, j'ai balisé ma phrase je devrais pas me faire quote trop grossièrement

Old Post Aug-06-2008 21:19  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict

Registered: Oct 2006

Vala j'ai finis d'uploader les vidéos du samedi au programme : Pyrofrag et l'allemande sur Tom Cloud, PvD, Armin, Uhmacher sur le Energy et le Classical Terminal (pas pu griller Pyrofrag et la 2e nana) avec Selu Vibra et Greece 2000 la vie , hoeren show sur Lil Luis french kiss. Désolé Defcon j'ai rien pris sur le Dance 2 Trance - Power of American Natives j'étais trop à fond dedans

LIEN

Old Post Aug-06-2008 23:39  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lunar
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2008

sympa les vidéos chasis, surtout les lasers sous la pluie : D

j'avais pas calculé que ca faisait un bête d'effet, jdevais etre trop arraché...

T'as pris les vidéos avec un portable ou une caméra ? la qualité y est en tout cas

Old Post Aug-07-2008 00:39  Norway
Click Here to See the Profile for Lunar Click here to Send Lunar a Private Message Add Lunar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict

Registered: Oct 2006

quote:
Originally posted by Lunar
sympa les vidéos chasis, surtout les lasers sous la pluie : D

j'avais pas calculé que ca faisait un bête d'effet, jdevais etre trop arraché...

T'as pris les vidéos avec un portable ou une caméra ? la qualité y est en tout cas

Content qu'elles te plaisent , c'est pris avec un appareil photo compact (Canon Ixus 860IS) mais la c'est pas mal compressé pour pas que ca prenne trop de place, les images avec beaucoup de variation (au hasard un laser vert fluo qui bougent rapidement sur un fond de ciel noir), présentent pas mal de zone "carrées" donc c'est encore plus zouli sur les videos d'origines

Old Post Aug-07-2008 00:42  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lunar
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2008

quote:
Content qu'elles te plaisent , c'est pris avec un appareil photo compact (Canon Ixus 860IS) mais la c'est pas mal compressé pour pas que ca prenne trop de place, les images avec beaucoup de variation (au hasard un laser vert fluo qui bougent rapidement sur un fond de ciel noir), présentent pas mal de zone "carrées" donc c'est encore plus zouli sur les videos d'origines

Hmm hmm !! ouai je me disais c'est trop beau pour être un portable D'ailleurs vu que j'ai perdu mon vieux portable là bas, si vous avez un conseil en terme de portable - qualité vidéo je suis preneur...

Par contre à propos des photos et vidéos de tout le monde ici, si j'ai un reproche à faire c'est qu'on voit ptete po assez les autres gens du bus... Pourtant c'est pas comme si on était chacun dans notre coin : O on est pas mal allé voir les uns les autres je trouvais !
ca fait un peu.. Mafia TA : p

Old Post Aug-07-2008 00:50  Norway
Click Here to See the Profile for Lunar Click here to Send Lunar a Private Message Add Lunar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [01.03-08-08] Nature One @ Raketenbasis Pydna (Kastellaun - DE)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp! can someone plz id this track for me? mp3 attached [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWilliam Orbit - "Barber's Adagio for Strings" (Ferry Corsten Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:11.

Forum Rules: