Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (77): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by Esrem
[IMG]C:\Documents and Settings\xp\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Ik\17-09-2004 067.JPG[/IMG]

Bedoel je deze:

Old Post Oct-23-2004 09:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Esrem
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2004

He hallo allemaal, ik ben nu al een tijdje lid, maar stel me toch nog maar ff voor.
Ik ben dus Esther, kom oorspronkelijk uit Diepenveen bij Deventer, maar woon nu in Amstelveen omdat ik in Amsterdam studeer.
Nou een foto staat dus al in deze thread (ben de rechter), wilde een andere posten en was aan t proberen, maar dat lukt dus niet helemaal. Jullie denken nu waarschijnlijk: oh ze is een meisje en blond en weet dus nix van computers, nou dat klopt wel een beetje Nee ik vind het zelf meevallen als ik me met andere meisjes vergelijk maar met programmeertaal heb ik geen ervaring...

Nou ik houd dus van trance, anders zou ik hier niet zijn en dan vooral van alles wat maar melodieus is, dus ook wel van andere stijlen. Verder doen vocals t ook altijd goed bij mij. Armin en Markus zijn op dit moment mn favouriete dj's maar dat verandert wel eens.

Last edited by Esrem on Oct-23-2004 at 10:05

Old Post Oct-23-2004 09:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Esrem Click here to Send Esrem a Private Message Add Esrem to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

Welkom Ik zag je nog wel lopen, maar wist niet dat je van TA was

Old Post Oct-23-2004 10:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
He hallo allemaal, ik ben nu al een tijdje lid, maar stel me toch nog maar ff voor.
Ik ben dus Esther, kom oorspronkelijk uit Diepenveen bij Deventer, maar woon nu in Amstelveen omdat ik in Amsterdam studeer.
Nou een foto staat dus al in deze thread (ben de rechter), wilde een andere posten en was aan t proberen, maar dat lukt dus niet helemaal. Jullie denken nu waarschijnlijk: oh ze is een meisje en blond en weet dus nix van computers, nou dat klopt wel een beetje Nee ik vind het zelf meevallen als ik me met andere meisjes vergelijk maar met programmeertaal heb ik geen ervaring...

Nou ik houd dus van trance, anders zou ik hier niet zijn en dan vooral van alles wat maar melodieus is, dus ook wel van andere stijlen. Verder doen vocals t ook altijd goed bij mij. Armin en Markus zijn op dit moment mn favouriete dj's maar dat verandert wel eens.

Welkom hier! Meer vrouwen op dit van hormonen-uitpuilende forum is altijd goed. Hou de jongetjes hier een beetje in toom, dat hebben ze nodig Have fun hier, en laat je niet afschrikken door alle rare mensen hier

Maar ik vragen wat je studeert in Amsterdam?

Old Post Oct-23-2004 10:19 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Esrem
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2004

Ik studeer biomedische wetenschappen aan de VU, is de onderzoekskant van geneeskunde.

Maar als iemand me kan helpen met die plaatjes overal, graag Ik ben echt te moe nu om verder te proberen.

Old Post Oct-23-2004 10:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Esrem Click here to Send Esrem a Private Message Add Esrem to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

quote:
Ik studeer biomedische wetenschappen aan de VU, is de onderzoekskant van geneeskunde.

Maar als iemand me kan helpen met die plaatjes overal, graag Ik ben echt te moe nu om verder te proberen.

Je moet ze op webspace neerzetten, daarna kan je linken door de volgende code te gebruiken:

[.IMG]http://webadres[./IMG]

Let erop dat bij webadres ook de eventuele map genoemd moet worden en de naam van de foto

bijv: http://www.test.nl/test/1.jpg

De puntjes moeten weg Als je webruimte nodig hebt, roep maar

Last edited by Freezel on Oct-23-2004 at 11:16

Old Post Oct-23-2004 11:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe
Welkom hier! Meer vrouwen op dit van hormonen-uitpuilende forum is altijd goed. Hou de jongetjes hier een beetje in toom, dat hebben ze nodig Have fun hier, en laat je niet afschrikken door alle rare mensen hier

Ik ga helemaal mee met Snug, te weinig vrouwen zijn hier dus welkom welkom, veel post/lees plezier hiero.

Down-Under was da bomb

Old Post Oct-23-2004 11:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magicbas
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2001

Hmm, nog meer TA's uit A'veen

Woon je bij Uilenstede? in dat geval is het wel lekker dichtbij VU
Ik ga als alles goed gaat volgend jaar Criminologie studeren aan de VU...lekker boeien :P

Grtz!

PS, Cosmic, ik had al gereageerd in de thread over hercules

Als je meer wilt weten, kan je altijd ff een PM sturen...

Old Post Oct-23-2004 11:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Magicbas Click here to Send Magicbas a Private Message Visit Magicbas's homepage! Add Magicbas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Magicbas

Ik ga als alles goed gaat volgend jaar Criminologie studeren aan de VU...lekker boeien :P

Criminologie is ZEKER wel boeien! Maybe wil ik dat als avondstudie gaan doen, mits dat kan!
Vertel, hoe kom je bij criminologie terecht? Ik heb veiligheidsstudies (onderdeel van Bestuurskunde) gedaan.

Old Post Oct-23-2004 12:05 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

Registered: Jan 2001

Hey Es... niet teveel van Snuggle aantrekken he hijs een beetje een relnicht
Dwz dattie zich 1. nichterig gedraagt en 2. er rellerig uitziet... of was het nou omgekeerd

Nee maar... ik las net je post in de DJ Talk thread over platenzaken... hoorde van Fransie dat je wilde gaan draaien... kan ik alleen maar anamoedigen... maar platenzaken vind je dus in de thread voor buitenlanders daar staan ze allemaal in Adam op een rijtje
Zo uit mn hoofd de Outland, Midtown en Rhythm Import zijn veelal bekend (Respectievelijk Zeedijk en Nieuwedijk volgens mij)

Je kan me altijd op msn ff aanschieten dat weet je
Leuke foto btw... wat deed Jolijn daar, dies veel te jong!! hahah

Old Post Oct-23-2004 12:39 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Dwz dattie zich 1. nichterig gedraagt en 2. er rellerig uitziet... of was het nou omgekeerd

whahahahahahahaahahaha

Sasha!

Old Post Oct-23-2004 14:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Glaniskanis

Hahahaha Glanis, go screw yourself Het is rellerig gedragen en nichterig eruitzien! Als iemand gewoon 'normaal' is tegen nieuwe mensen ben ik het wel. Ik ben in ieder geval niet zo'n ontzettende suckup, zoals de emesten hier als ze voor het eerst een vrouw ziet.

Zo mooi hoe mensen veranderen door een beetje vrouwelijke invloed. Het lijkt wel op die reclame van Hertog ijs. Ik zie jou nou ook al voor de spiegel staan GLanis je haartjes te kammen en aan wat gewichten zitten te leuren

Old Post Oct-23-2004 15:26 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Post New Thread    Post A Reply

Pages (77): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacku46- 'one day' w/ ML King accapella [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackVengaboys - "You And Me" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:13.

Forum Rules: