nice! Kan du inte berätta hur du brukar tänka och göra? Tell us your secrets
En annan grej: Någon som vet om man kan zooma in i photoshop men samtidigt kunna behålla det gråa (default) som är runt omkring bilden när man har zoomat ut?
d laddar ett tag, filen e runt 2mb +
hoppas ni gillar den
___________________
May-18-2004 18:24
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
quote:
Originally posted by ShyTrance
va tycker ni om logon^^ ?
ser bra ut... men gillar inte e:et så mycket... ser för buckligt ut typ... samma sak med några av strecken.. dem ska vara släta bara imo...
och jag tycker allt att texten också kan få en liten "spegel" effekt i "golvet"... eller iallafall en skugga
___________________
Daniel
May-18-2004 19:55
sztation
tranceaddict
Registered: May 2004
Location: Malmö, Sweden
quote:
Originally posted by dbl
ser bra ut... men gillar inte e:et så mycket... ser för buckligt ut typ... samma sak med några av strecken.. dem ska vara släta bara imo...
Jag skulle hellre se at e:et inte är transparent.
May-19-2004 06:43
fede
(((d[-_-]b)))
Registered: Sep 2002
Location: Stockholm, Sweden
jag ändrade faktiskt loggan innan kommentarerna om loggan
o i illustrator:
o me mina noob 3d skills :
___________________
Last edited by fede on May-19-2004 at 08:09
May-19-2004 07:56
montana
dub come save me
Registered: Mar 2003
Location: södertälje. sweden
übersnyggt
___________________
facebook | blog | scrobbler | setarchive | 20160316
"I believe that's referred to as intelligent drum & bass, which obviously means there's a genre of stupid drum & bass out there" (John Peel)
May-19-2004 08:15
sztation
tranceaddict
Registered: May 2004
Location: Malmö, Sweden
hehe, ok.. ser ju bra ut.
Men tänk om e:ets högra "spets" flyter ihopa med "strecken" vid något annorlunda tryck.. då kanske det ser konstigt ut/inte ser ut som ett "e" längre. Kanske skulle vara mer avstånd där?
May-19-2004 08:18
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
njaaa.. tycker den där stjärn grejen ser lite gay ut.. haha
gillar den alltså inte
PS. har alltså inget emot bögar... bara ett uttryck
___________________
Daniel
May-19-2004 13:54
fede
(((d[-_-]b)))
Registered: Sep 2002
Location: Stockholm, Sweden
quote:
Originally posted by dbl
njaaa.. tycker den där stjärn grejen ser lite gay ut.. haha
gillar den alltså inte
PS. har alltså inget emot bögar... bara ett uttryck
:P
d e ett 'x' ingen stjärna, kommer inte ta bort den iaf
___________________
May-19-2004 18:23
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
quote:
Originally posted by ShyTrance
:P
d e ett 'x' ingen stjärna, kommer inte ta bort den iaf