Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > QONTACT- Queensnight - 29/04/2003
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

voor de liefhebbers: heb twee keer lesbische uitingen van mooie dames vastgelegd op de gevoelige plaat haha

Old Post Apr-30-2003 18:43 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hitman
Faked

Registered: Jul 2002

poste!!!!!

Old Post Apr-30-2003 18:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Hitman Click here to Send Hitman a Private Message Add Hitman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tango
no tranceaddict anymore

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by ahp2002
voor de liefhebbers: heb twee keer lesbische uitingen van mooie dames vastgelegd op de gevoelige plaat haha

toch niet die 2 super mooie blonde delletjes he? Die stonden me een partij geil te doen

grtz,
TNG

Old Post Apr-30-2003 18:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for tango Click here to Send tango a Private Message Add tango to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hitman
Faked

quote:
Originally posted by tango
toch niet die 2 super mooie blonde delletjes he?

lul niet even mij roepen he...

Old Post Apr-30-2003 18:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Hitman Click here to Send Hitman a Private Message Add Hitman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Veel geile kontjes en das goed!!

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Apr-30-2003 19:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Disney
Extremist!

Registered: Jan 2002

Astrid draaide een nummer met vocals van Ozzy Osbourne.

Weet iemand iets van dit nummer af?

[EDIT]

Hmmm, beter eerst ff kunnen searchen...

PARANOID vs. Ozzy Osbourne - paranoid (rare promo white)

Kent iemand deze???

[/EDIT]

Old Post Apr-30-2003 20:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Disney Click here to Send Disney a Private Message Add Disney to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
Dancing Dude

Zo, ook ik ben weer veilig thuis gekomen

Ten eerste wil ik even zeggen dat ik het onwijs tof vond om voor het eerst Trancefool (super chille gast! ) HiGH_NrG (extreem coole dude) Tango (tof dat je ons herkende, ook al zo'n lache gozer!) ontmoet te hebben! was mooi mannen!
Verder heb ik nog gezien; Muppet, gaaf je nog even gesproken te hebben, je had het volgens mij goed naar je zin aan je big smile te zien , blighty, Cosmic Guy, Donna, RV, Bellie!, Aximus, tof dat je toch nog gegaan bent!, Menno, Teal'k, Basvh,wie weet toekomstige NHTV-er snitz, Eieregooie en vriend, HBtje, en last but not least the crazy partyanimals Mido en Remy D! stelletje artelijke halve zolen! (vooral Remy dan )
en natuurlijk veel staan feesten met tijs08, Jappio,Total Woot,Three 'O Three en Lex en zijn broer.
Dus veel mensen van TA ontmoet en de partycrew was dus onwijs gezellig!

ik had enorm hoge verwachtingen van te voren voor Qontact, wat meestal tot teleurstellingen lijdt en ook deze keer was dit het geval.

We waren als een van de eerste binnen om Scott Bond te horen en hij stelde ons echt niet teleur, super set om de avond mee te beginnen! TOP!! Motorcycle - As the rush comes, mijn favoriete Robert Gitelman - Things to Say en natuurlijk 3rd earth!

Vervolgens Dj Astrid die ook niet teleurstelde en goede trance-plaatjes ten gehore bracht, de sfeer zat er al goed in en dat werd alleen maar beter toen Ferry Corsten plaats nam achter de draaitafels! Ook Ferry vond ik super draaien!

Daarna voor mij de een na beste van de avond, Marco V!!
Laat het publiek springen was zijn opdracht en die heeft hij perfect volbracht! zo'n onwijs toffe set zeg! heerlijk los! met uitschieter Ricky Fobis - No regular!

Toen de man van de avond Armin van Buuren! Woeii! hij was echt weer de master van het feest! M.I.K.E. - Turn The Lights Out, Max Walder - Crown, Pulser - My religion (hoe onwijs VET is die plaat zeg!) en natuurlijk Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-Nrg Remix)!

en hierna vond ik het wat minder worden, Johan Gielen begon te draaien, ik werd wat moe en toen was het dus, zoals eerder gezegd door Donna, onwijs irritant dat die tribunes niet open waren! dat vond ik toch wel een van de grote minpunten van dit feest zeg! Johan draaide overigens helemaal niet super slecht maar ook niet de sterren van de hemel

Hierna kwam de man op wie ik mij het meeste verheugd had Paul van Dyk maar ik hoef echt niet meer zo snel naar die gast toe. Hij kreeg voor mijn gevoel het publiek niet helemaal los ondanks top platen als Aalto - Rush (Super 8 Remix), Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-Nrg Remix) en Ferry's - Indigo. Tsja ik denk gewoon dat ik te hoge verwachtingen van hem had, overigens ondanks dat hij niet staat te springen achter de draaitafels vond ik wel dat hij een speciale magie uitstraalt!

Tot slot was het de beurt aan Judge Jules en zoals meerdere met mij vond ik hem de slechtste van de avond! Het publiek stond er inderdaad stil bij maar hij draaide ook geen enkele plaat die mij aansprak! beetje simpel beukwerk als je het mij vraagt, met vaak te catchy melodiën. Zijn afsluiter Solstice was wel nog top!

Al met al vond ik het eerste deel van 21:00 tot 15:00 briljant en daarna wat minder.

Sfeer: 9,5 (écht veeeel leuke mensen ontmoet!)
Outillage (aankleding): 7
Voorzieningen: 4 (doordat de tribunes niet open waren, de plees waren zoals altijd weer relaxt en gratis water natuurlijk )
Prijs: 7
Line up: 9
Partycrew: 10

Zo nu ga ik nog even nagenieten van het feest en ik hoop de meeste van jullie allemaal weer te zien 10 mei bij Tiësto!

Sasha!

Last edited by Partyhardy! on Apr-30-2003 at 23:28

Old Post Apr-30-2003 23:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hitman
Faked

quote:
Originally posted by Partyhardy!

Johan draaide overigens helemaal niet super slecht maar ook niet de sterren van de hemel

Volgens mij ben je de enige TA die Gielen gezien heeft

Old Post Apr-30-2003 23:09  Netherlands
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Hitman

Ik vond hem eigenlijk best goed draaien, heb veel slechtere sets gehoord. Het zal nooit een God worden, maar gister deed hij iig zijn best om een btje de engelen uit de hemel te draaien. Was prettig verrast

Old Post Apr-30-2003 23:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Hitman

ik ook, en ik vond het echt een goeie set..

Beetje jammer dat er vooraf al zo negatief over deze man werd gedaan; ik vond dat hij echt wel in het programma thuis paste van Qontact (na afloop dan hè)

Old Post Apr-30-2003 23:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Jappio
ik ook, en ik vond het echt een goeie set..

Beetje jammer dat er vooraf al zo negatief over deze man werd gedaan; ik vond dat hij echt wel in het programma thuis paste van Qontact (na afloop dan hè)

dit is dan dus een punt waar wij totaal van mening verschillen, hij draaide GVD Direct Disco op prime-time in de HMH op 'het' feest van het jaar, jezus Jappie dan kan hij nog zo goed draaien maar dit is echt beneden de maat!

Old Post Apr-30-2003 23:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Al met al vond ik het eerste deel van 21:00 tot 15:00 briljant en daarna wat minder.

Ging ut zo lang door dan?

Old Post May-01-2003 01:47 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > QONTACT- Queensnight - 29/04/2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback---- Latin House tune from 2004 needs IDing [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarcos - Sunfire (Jay walker Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:22.

Forum Rules: