Registered: Aug 2002
Location: Koblenz, Germany, || GTA #6
U never will get us !!! *harharhar*
GTA's 4-ever
Apr-16-2003 15:32
PEZ68
Progressive Resistance
Registered: May 2002
Location: 1€/j (soldes)
bouh !
Apr-16-2003 15:33
Shito
fantôme
Registered: Sep 2001
Location: Lyon
quote:
Originally posted by Felicity
U never will get us !!! *harharhar*
GTA's 4-ever
LMAO!
This is a thread we created a long time ago, when we got the Swedish forum!
But we completly forgot the initial aim of this thread, now it's some kind of bullshit thread!
We don't need to run behind you, if you get you this will be in a natural way. no spamming, it's not interesting and these posts races are finished. BTW they're not good for TA servers speed.
Tout ca pour une histoire de bonbons entre les toons et les snorkies
Apr-16-2003 18:51
Trancemaster2k
Massaliaddict
Registered: Oct 2002
Location: Metz, France
miec bonbons
les snorkies se rebiffent, c mission quasi-impossible
Apr-17-2003 16:49
Lytchix
Retired TranceAddict
Registered: Aug 2001
Location: Paris, France
quote:
Originally posted by Trancemaster2k
miec bonbons
les snorkies se rebiffent, c mission quasi-impossible
Regarde les threads qu'ils créent, c'est ridicule...
Apr-17-2003 16:51
Trancemaster2k
Massaliaddict
Registered: Oct 2002
Location: Metz, France
quote:
Originally posted by Lytchix
Regarde les threads qu'ils créent, c'est ridicule...
ah ouai effectivement c pitoyable, a ce rythme on les aura a l'usure. Ils vont faire ca un moment mais vont se lasser..... skon est bien nous les toons
Apr-17-2003 16:56
Shito
fantôme
Registered: Sep 2001
Location: Lyon
c'est effectivement mal barré.
pr le moment limitons les dégats, ils se lasseront. notre rythme naturel est supérieur au leur, donc on finira ds ts les cas par les avoir à plus ou moins long terme.
c ppalement deux mecs qui font ts les bonbons, je les citerai pas mais l'un a fait l'objet d'une de nos prods à Lytchix et moi-mm, l'autre ayant ds son pseudo l'année de naissance d'un mec qui aurait 22 ans en 2003!