Muppy is een noob qua spemmen dus give him a break...
___________________ Down-Under was da bomb
quote:Originally posted by Asperge de duck in brielle, jij? zpb zkr? muhahaha wast maar zown feest! neej speel bij wiekslag...heren-jeugd.. jij?
quote:Originally posted by emre Hebbie mp3 ?? wmjha, binnen een halve minuut heb ej hem van kazaa af geplukt.
___________________ Allemaal gelul!!
quote:Originally posted by emre Muppy = 2 slow amateur he. oefening baart kunst
quote:Originally posted by New Wave wmjha, binnen een halve minuut heb ej hem van kazaa af geplukt. Link or STFU
quote:Originally posted by jp New Wave, delete deze thread effe
quote:Originally posted by MaGiK54 Muppy is een noob qua spemmen dus give him a break... ja al ga ik het nu al wel min of meer leren met dit tempo:P
quote:Originally posted by Muppy muhahaha wast maar zown feest! neej speel bij wiekslag...heren-jeugd.. jij? daar heb k weleens tegen gespeeld geloof ik haha wij spelen nu heren 3 we zijn met ons herenjeugd team heren 3 geworden! en staan nu 2e achter zpb
___________________ DJ Arjan Kreischer.com is online!
Ejh Estrem is online. Even vragen of ze haar ex een leuke kerst heeft bezorgt
quote:Originally posted by Muppy ja al ga ik het nu al wel min of meer leren met dit tempo:P Wederom maak ons trots..
de standen bij het waterpolo: http://www.knzb-zro.nl/waterpolo/standen.html
quote:Originally posted by Muppy ja al ga ik het nu al wel min of meer leren met dit tempo:P niet lezen maar posten zeg ik altijd maar
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA