|
| quote: | Originally posted by New Wave
EJH STELLETJE ATSERS! ik zal kijken of ik tijdens mijn werk nog enig inbreng kan hebben. Tot laters, en als ik jullie niet meer tegen kom met spammen... een zeer gezond en spamvol 2005 toegewenst!!! |
Van hetzelfde....
___________________

Down-Under was da bomb
|