|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
GrooveCollect.
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004
|
|
|
Volgens mij ga ik nu dingen schrijven die jullie zelf ook weten of hadden kunnen verzinnen, maar goed...
Wie nou DE grote naam op het 5 jarig bestaan had moeten zijn is natuurlijk voor iedereen weer anders.
Sommige hadden gehoopt op een echt grote naam zoals Digweed of Sasha, maar die zijn niet te betalen meer en het moet wel in hun schema passen. Vliegticket zijn een grote onkostenpost als ze van heel ver moeten komen, dus tenzij ze niet toevallig rond dezelfde datum in de buurt zijn vallen ze af. (streep zelf maar weg van jouw lijstje Tijs wat hier op slaat)
Hoe goeie dj Matthew dan ook is en zelfs een vriend van me, toch hoort hij hier ook niet echt te staan. Ten eerste heeft hij vorige maand nog op Earth gedraaid en ik vind dat er op 't 5 jarig bestaan bijzondere dingen moeten staan die niet pas nog of al 4 keer eerder op Earth hebben gestaan. Ten tweede vind ik dat er de afgelopen tijd teveel dutch editions zijn geweest. Weer tijd voor buitenlandse dj's !
Wat Earth zich kan permitteren met voor het grote publiek onbekende dj's neer zetten weet ik niet, maar de stelling dat het publiek toch wel komt gaat niet echt op. De laatste 2 jaar heb ik geloof ik geen uitverkochte Earth meer mee gemaakt (helaas). Melkweg is een dure lokatie, misschien dat er de daardoor de laatste tijd vaak small-editions (ook niet eens uitverkocht) waren met weinig grote (lees: dure) namen !?
Dus ff over je lijstje. Eens kijken wat ik bedoelde...
Matthew Dekay (NL, zie boven)
Anthony Pappa (duur, ver enz..)
Chris Fortier (dit is een voorbeeld van een dj die al 5 keer is geweest. zelf 3 x per jaar)
Harry Lemon (NL + slechte dj, maar dat is slechts mijn mening)
Hernan Cattaneo (Agentinië toch ? next !!)
Rowan Blades (meer producer als dj en daardoor niet echt bekend bij het publiek. trekt geen volle zalen)
Nick Warren (dit had een optie geweest, maar vond je 'm nou echt zo goed pas in 't Paard ?!
Kosmas Epsilon (nog te onbekend als dj)
Madoka LIVE (trekt ook geen volle zalen)
of wat breaks (dit is heel goed op een feest in bijv de 2de zaal, maar kan op zich ook de kar niet trekken)
Jonathan Lisle
Steve Gerrard
Shiloh
Jono Fernandez
Luke Chable
Tuurlijk is opschrijven wie jij graag wilt horen makkelijk, maar het moet allemaal wel logisch zijn en kunnen.
Deze line-up van Earth is mooi uitgebalanceerd zoals Joesteroizer al schreef. 1 live-act en wel gelijk de vetste. Grote zaal is de wat hardere prog en 2de zaal de deep/tribal variant met Rui als toch wel als hele grote afsluiter. (ok, het is geen Lawler of Tenaglia, maar die vallen denk ik een beetje buiten het budget)
Enige wat er op de line-up valt aan te merken is dat er niet echt een hele grote naam afsluit in de grote zaal, maar Kacey Taylor heeft wel al een keer bewezen dat hij het aan kan en de reacties waren toen ook zeer positief. NOu komt hij ook van heel ver (Austalië), maar ik denk dat hij al in de buurt is en dat de organisatie wel een leuk schappelijk prijsje heeft betaald voor hem, want volgens mij hebben ze een goeie relatie met hem.
Zoals je ziet denk ik dus dat het voornamelijk om geld draait allemaal. De andere grote progressive organisatie in NL , Everybody, heeft nou eenmaal 2 hele goeie sponsors (Playstation en Smirnoff) en kunnen daardoor makkelijker grote namen halen.
Dit is trouwens allemaal hoe ik denk dat het zit, dus als ik er helemaal naast zit.. Don't shoot me
Greetz
p.s. hoe vonden jullie me auto ? hahahhaa

|
|
Oct-01-2004 16:18
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
joesterizor
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
Dat zou goed kunnen ja.
Die ene keer dat hij trouwens op Earth draaide vonden heel veel mensen hem net iets te lief en te voorzichtig qua platenkeus draaien. Ze hadden het wel wat spetterender verwacht als afsluiter.
Ik moest toen draaien op de Earth after (zijn er helaas niet meer) en daar kwam hij ook nog binnen lopen. Ik hoorde dat er wel wat gezeik was geweest en dat hij ook had lopen klagen. Ik weet niet waar over. Mij leek het wel een sympatieke vent voor die 10 min dat ik met 'm heb staan praten toen ik klaar was met me set.
|
Ik vond dat echt de beste earth waar ik ben geweest! Volgens mij draaide hij ook toen gewoon de traditionele Hernan Sound , dus dan ligt het denk ik aan de ?verkeerde? verwachtingen van het publiek.
Hij draait gewoon niet zulke 'rauwe' platen als bijv. Pappa wel doet,
maar wat ik herinner rond 4 uur toen , stond hij wel echt keihard te knallen.
Ben iig benieuwd naar de november editie ! weet jij de time table al ? want ik ben wel benieuwd wie er zal openen.
Oct-02-2004 11:54
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 10:18.
Forum Rules: