Originally posted by djcresto
veel kans kom ik ook met de auto met ne kameraad. Dan zoude we eerst auto op linkeroever zetten en dan tram pakken nr den diamant om mee een pittaken te gaan eten.
btw jasper, tussen da spel waar we vorige keer zijn pitta gaan eten en den ugc ligt ook nog een heel goeie pitta bar (pyramide). En ze zijn er vriendelijker ook
Laat maar iets weten wanneer jullie arriveren dan!
En we kunnen idd misschien is gaan zien bij de Pyramide, want met een groep van 10 man of meer gaat het wss een probleem zijn om in die andere te kunnen zitten zonder mensen weg te jagen!
Originally posted by Jasperovitsj
zonder mensen weg te jagen!
Details mijn beste, details
Sep-03-2004 10:42
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Details mijn beste, details
Wel, we zijn daar al 2 keer gaan eten met een groep Beta's, 2 keer was er te weinig plaats, en 2 keer vroeg die garcon botweg aan andere klanten om aan een andere tafel te gaan zitten zodat wij als groep samen konden zitten...
Wel goeie service natuurlijk, maar moest ik in de plaats zijn van de klant die werd weggejaagd zou ik het toch ook ni appreciëren...
Ik zou ook liever ergens anders gaan, ik heb geen zin om het vlees zelf in da broodje te stoppen
Sep-03-2004 10:56
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by Pumaz
Ik zou ook liever ergens anders gaan, ik heb geen zin om het vlees zelf in da broodje te stoppen
Pumaz komt rap rap hoehi!!!!
BTW ik heb mijn t-shirt speciaal laten wassen zodat ik zonder schaamte BETA kan representeren....of de andere BETA's zich schamen omdat ik hen representeer is mijn probleem niet
Sep-03-2004 11:02
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Pumaz
dan moet ge u ne gewone pitta vragen en gene pitta schotel