Registered: Oct 2004
Location: In the cosmos on the bleu planet called earth
quote:
Originally posted by TOR
vind het eigenlijk raar dat mensen zich hier mee bezighouden.
niet nadenken en je amuseren, dat is het doel van een feest, dacht ik? of het nu om een boerenfuif, een electro fuif of TiC gaat.. as long as you have a good time.
sorry mer da is gesprolem hier heb ik niks aan toe te voegen.
Ge betaald inkom om te feesten dus moet ge da ook mer doen.
___________________
sig edited: sig is over size limits. if you're going to list events, use a smaller font.
Nov-15-2004 18:33
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
quote:
Originally posted by Eagle`
Stom om zeggen, alle vooruit. Kweet ni zenne, neem nu anjuna beats, asot brengen meer 15 in een dozijn platen uit tegewoordig, dan goeie dingen. Als ge ni ziet da er tegewoordig meer brol uitkomt dan jaren voorheen, zit ge in ontkenningsfase peisk
uiteindelijk is da ook weer een kwestie van smaak en kwalitatief zijn de tracks nu zoiezo beter dan een aantal jaren terug (op technisch gebied dan)
Originally posted by FredNova
nog een ID van TIC 2004 = MILLER & FIJNEMAN - SAN PEDRO / SAN ANDREAS (OUTSTANDING)
het is de b-kant (San Andreas) die gedraaid is
vette tech-trance schijf
gisteren hoorden we Jochen Miller de ID draaien in de blackhole room @ Dj Expo 2004 (Eindhoven)
effe aan Cor gaan vragen
Ja idd heb gelezen dat het z'n tweede release is op het Outstanding label, weet je soms hoe z'n derde heet ?
26 ID is dus nr 17 van TIC2Sat. maar daar hebben ze het jammergenoeg ook nog niet ge-id'ed (leve nieuwe spellingen !)
LOL, als je zoekt op google naar tiesto 11-06-04 aria montreal vind je eerst de paginas met 36 ID # 9 Aria Montreal (11-06-04) erin.
Iemand nog ID's toevallig? Heh, zou wel heeel toevallig moeten zijn...
Nov-16-2004 16:01
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium
quote:
Originally posted by Eagle`
Ik ben na tic geweest zevert ni, en ik zeg ni da het op niks trok ik zeg alleen da het publiek op de balle trok, vraag aan pool hij zalt zelfde zeggen
Dat zei djcresto wel niet tegen u he...
Dacht dat dat duidelijk was... Tging over die ene met zen underground parties natuurlijk
___________________
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Nov-16-2004 21:56
Miky
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Location: In the cosmos on the bleu planet called earth
quote:
Ik ben na tic geweest zevert ni, en ik zeg ni da het op niks trok ik zeg alleen da het publiek op de balle trok, vraag aan pool hij zalt zelfde zeggen
da moet ik toegeven terwijl er echt fatte platen gedraait werden stond den helft van het publiek in zijne neus te peuteren
dervoor ga je toch ni ner TIC ¿?
dan koopte toch den dvd en peuterde zoveel ge wilt
___________________
sig edited: sig is over size limits. if you're going to list events, use a smaller font.
Nov-18-2004 15:35
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt
quote:
Originally posted by Eagle`
Ik ben na tic geweest zevert ni, en ik zeg ni da het op niks trok ik zeg alleen da het publiek op de balle trok, vraag aan pool hij zalt zelfde zeggen
In vergelijking met bijvoorbeeld 16 Years Illusion van vorig jaar vond ik het nog goed meevallen. Mja, het zal er ook veel mee te maken hebben waar dat ge staat in't volk.
Nov-18-2004 15:45
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Location: near Brussels
quote:
Originally posted by Miky
da moet ik toegeven terwijl er echt fatte platen gedraait werden stond den helft van het publiek in zijne neus te peuteren
dervoor ga je toch ni ner TIC ¿?
dan koopte toch den dvd en peuterde zoveel ge wilt
kheb nog gezegd, "als ge boven zijt, stuurt dan een kaartje" ma nog altijd niks ontvangen !!!
___________________
Nov-18-2004 15:51
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
Location: In mijn woning
quote:
Originally posted by pooley
kheb nog gezegd, "als ge boven zijt, stuurt dan een kaartje" ma nog altijd niks ontvangen !!!
Tis tegenwoordig allemaal via email eh jong, miss zit u box vol?
___________________
quote:
da's eigenlijk de Katana Remix van Frans Bauer zijn schijf
Nov-18-2004 20:53
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
Location: Corleone, Sicilia
Eerlijk gezegd, ik heb daar ongeveer 80% van den tijd constant staan flippen, springen, goddelijk; nu en dan wat uitgerust maar wat die andere mannen deden, that didnt bother me, gewoon zelf je amuseren !!!
Nov-18-2004 21:09
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
Wat ik me nu al een tijdje afvraag is hetvolgende. In deze thread zien we heel veel nieuwe beta's of beta's die enkel hier posten. Waarom posten jullie niet in de andere threads?
Originally posted by djcresto
Wat ik me nu al een tijdje afvraag is hetvolgende. In deze thread zien we heel veel nieuwe beta's of beta's die enkel hier posten. Waarom posten jullie niet in de andere threads?
omdat die mensen mss alleen maar tiestoaddicts zijn