|
| quote: | Originally posted by jp
Alkmaar ownz Delft. De Spanjaarden hebben de Kaasstad nooit kunnen innnemen. Die Pottenbakkers stonden al met hun handen in de lucht klaar op de vesting, bang als ze waren voor Filips II |
iets met, "sje sjmeltuh du kasjuh"???
hey JP, nog steeds dezelfde Handy?
heb nwe..
___________________
|