|
|
|
|
 |
Sunquest
Just Be

Registered: Jan 2004
|
|
|
Apr-29-2005 21:36
|
|
|
 |
 |
Sunquest
Just Be

Registered: Jan 2004
|
|
|
Apr-29-2005 21:38
|
|
|
 |
 |
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
|
|
VET VET VET
Werkelijk bijna de hele ISOS serie is voorbij gekomen volgens mij... HOE VET! En dat op de soundsystem van de HMH! Al die superchille ouwe platen afgewisseld met wat nieuw spul o.a. van de CD uiteraard. Pas in t laatste uur z'n eerste eigen productie gehoord (die breaks plaat van Parade Of The Athletes), en even later ook Southern Sun, Silence (wat ook gelijk zo'n beetje de meest cheesy platen van de avond waren ) en natuurlijk de nieuwe Allure. Leuk dat Jes ook ff kwam zingen (Like A Waterfall en natuurlijk ATRC), maar ze doet t in de studio duidelijk een stuk beter 
Aantaal TA's gezien nog; R'dam posse incl onze "nieuwe" dj pdv, en Matthijs incl vriendin Laura. Leuk ook Menno de Jong en Phynn daar rond te zien lopen Menno ook altijd goed voor babbeltje overigens 
+ Snelle entree om half 12 ofzo
+ Snelle garderobe
+ De altijd gratis toiletten
+ Verlichting (als aanvulling op de geile lasers, want die zijn tegenwoordig overal wel aanwezig)
+ Vrij volwassen publiek
+ Goed gevuld maar niet afgeladen
++ Geluid
++ Tribune open
+++++++++++++++ Platenkeuze
- uhhhhh... ok, 4 muntjes (5 eur) voor een flesje water? Of ben ik afgezet?
In mijn boekje serieuze nominatie voor feest van het jaar (of misschien wel van de afgelopen jaren)... Alles klopte en de tijd vloog werkelijk voorbij.
Strakjes maar weer even verder springen in Leiden, maar nu ga ik eerst even heerlijk slapen met in mijn verse geheugen al die prachtige platen die ik vanavond heb mogen horen 
Honey, La Noche, Slow It Down, Perception, Mercury & Solace, Allure... etc etc etc...
(ps, heeft tiesto eigenlijk al eens eerder schulz gedraaid? vond t wel apart tbh)
|
|
Apr-30-2005 06:03
|
|
|
 |
 |
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by eieregooie
VET VET VET
Werkelijk bijna de hele ISOS serie is voorbij gekomen volgens mij... HOE VET! En dat op de soundsystem van de HMH! Al die superchille ouwe platen afgewisseld met wat nieuw spul o.a. van de CD uiteraard. Pas in t laatste uur z'n eerste eigen productie gehoord (die breaks plaat van Parade Of The Athletes), en even later ook Southern Sun, Silence (wat ook gelijk zo'n beetje de meest cheesy platen van de avond waren ) en natuurlijk de nieuwe Allure. Leuk dat Jes ook ff kwam zingen (Like A Waterfall en natuurlijk ATRC), maar ze doet t in de studio duidelijk een stuk beter 
Aantaal TA's gezien nog; R'dam posse incl onze "nieuwe" dj pdv, en Matthijs incl vriendin Laura. Leuk ook Menno de Jong en Phynn daar rond te zien lopen Menno ook altijd goed voor babbeltje overigens 
+ Snelle entree om half 12 ofzo
+ Snelle garderobe
+ De altijd gratis toiletten
+ Verlichting (als aanvulling op de geile lasers, want die zijn tegenwoordig overal wel aanwezig)
+ Vrij volwassen publiek
+ Goed gevuld maar niet afgeladen
++ Geluid
++ Tribune open
+++++++++++++++ Platenkeuze
- uhhhhh... ok, 4 muntjes (5 eur) voor een flesje water? Of ben ik afgezet?
In mijn boekje serieuze nominatie voor feest van het jaar (of misschien wel van de afgelopen jaren)... Alles klopte en de tijd vloog werkelijk voorbij.
Strakjes maar weer even verder springen in Leiden, maar nu ga ik eerst even heerlijk slapen met in mijn verse geheugen al die prachtige platen die ik vanavond heb mogen horen 
Honey, La Noche, Slow It Down, Perception, Mercury & Solace, Allure... etc etc etc...
(ps, heeft tiesto eigenlijk al eens eerder schulz gedraaid? vond t wel apart tbh) |
Je neemt me echt de woorden uit mijn mond, wat een feest Goddelijk gewoon, een perfecte combinatie van oude en nieuwe platen en het paste gewoon allemaal perfect bij elkaar.
Sfeer was goed, aankleding super, al die lasers, geweldig Geluid was ook helemaal geweldig! Alleen drinken was vrij duur, maar ja dat nemen we dan maar op de koop toe,
Later vandaag fotos op www.appics.tk, nu eerst maar eens ff slapen!
Leuk trouwens om wat TA's gezien te hebben
WAT EEN SUPERFEEST!!!!
Apr-30-2005 08:07
|
|
|
 |
 |
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002
|
|
|
Apr-30-2005 08:23
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 03:40.
Forum Rules: