Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Film
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
trancedanne
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

Som andra säkert har nämt redan så är United 93 en helt fantastisk film. Tror jag aldrig vart så spänd förut under en film. Ingen som försöker spela hjälte, bara okända skådisar, gjort på det mest realistiska sätt som möjligt.

Old Post Feb-07-2007 23:24  Sweden
Click Here to See the Profile for trancedanne Click here to Send trancedanne a Private Message Add trancedanne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rawbound
DeepLovin'

Registered: Dec 2005
Såg Cocaine Cowboys nyss. Sjukt sevär dokumentär om kokainhysterin i Miami på slutet av 70 början på 80-talet. "Scarface men på riktigt" som någon skrev om den

Old Post Feb-07-2007 23:35  Sweden
Click Here to See the Profile for rawbound Click here to Send rawbound a Private Message Add rawbound to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

För de som lyckats missa det, Johanna Sällström hittades död natten mot torsdag.

http://www.svd.se/dynamiskt/noje/did_14627550.asp

Väldigt tråkigt att höra då jag gillar hennes skådespelarinsatser.

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-15-2007 16:57  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SMC
custom title addict

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by Vizay
För de som lyckats missa det, Johanna Sällström hittades död natten mot torsdag.

Jag skulle också ta livet av mig om jag varit med i Wallander.

Old Post Feb-15-2007 18:52 
Click Here to See the Profile for SMC Click here to Send SMC a Private Message Add SMC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by Vizay

kännslokall eller inte men jag brukar inte bry mig när folk dör men jag tycker att det känns uppricktigt tråkigt att hon har gåttbort.
Jag gillar det hon gjort.

Old Post Feb-18-2007 12:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benni
merci charles

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by SMC
Jag skulle också ta livet av mig om jag varit med i Wallander.

hahahaha

Old Post Feb-18-2007 13:24 
Click Here to See the Profile for benni Click here to Send benni a Private Message Add benni to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
n0bben
-

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by hustler
Såg The Pursuit of Happiness med Will Smith och hans son häromdagen. En verklighetsbaserad historia om en man i Chicago som var väldigt smart men allt han rörde förvandlades till skit. Samtidigt lämnar hans fru honom och han blir utsparkad från sin lägenhet och tvingas bo med sin son på tunnelbanetoaletter.
Den var oerhört gripande och till och med smärtsam att titta på emellenåt. Den rekommenderas starkt!

Den där verkar va en film i min smak, tack för tipset!
Här är några andra filmer, båda nya och lite äldre, som jag planerar att se inom den närmsta framtiden.

Babel
Monster's Ball
Hotel Rwanda
Blow

Hotel Rwanda (med en av mina favoritskådisar Don Cheadle), Babel och Blow har jag mest hört positivt om, jag är lite mer osäker på Monster's Ball. Inte utan att man blir lite skeptisk när man ser P. Diddy i rollistan. Trailern på IMDB verkade dock väldigt lovande.

Old Post Feb-18-2007 14:29  Sweden
Click Here to See the Profile for n0bben Click here to Send n0bben a Private Message Add n0bben to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SMC
custom title addict

quote:
Originally posted by n0bben
jag är lite mer osäker på Monster's Ball. Inte utan att man blir lite skeptisk när man ser P. Diddy i rollistan. Trailern på IMDB verkade dock väldigt lovande.

Den är bra, dessutom är den sevärd bara för Asche & Spencers fantastiskt fina score. Scoren var anledningen till att jag såg filmen överhuvudtaget. P. Diddy har bara en liten roll och prestationen är godkänd.

Old Post Feb-18-2007 18:21 
Click Here to See the Profile for SMC Click here to Send SMC a Private Message Add SMC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjAviander
Simply Addicted

Sâg för ett litet tag sen den tyska:

"Die Leben der anderen" - De andras liv pâ bio och det var en vacker liten historia. Lite lângsamt tempo och lite för lâng men helt klart sevärd

Sig shmig, who reads these stupid things anyway?

Old Post Feb-28-2007 16:55  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2006

Var och såg Pans Labyrint på bio nu och jag är helt lyrisk! Absolut en av dem vackraset filmer jag har sett! En underbar blandnig av tragisk verklighet och saga. Se den!

Old Post Mar-10-2007 21:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Akia Click here to Send Akia a Private Message Visit Akia's homepage! Add Akia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
n0bben
-

Registered: May 2002

Har sett Efter Brylluppet ikväll. Mycket bra film med gedigna skådespelarinsatser. Ännu ett bevis på att dansk film oftast är så mycket bättre än svensk.

Old Post Apr-23-2007 19:47  Sweden
Click Here to See the Profile for n0bben Click here to Send n0bben a Private Message Add n0bben to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancedanne
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

de som tvivlar på svensk film, kolla på "när mörkret faller"

Old Post Apr-27-2007 17:36  Sweden
Click Here to See the Profile for trancedanne Click here to Send trancedanne a Private Message Add trancedanne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Film
Post New Thread    Post A Reply

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this track from 99 or 00 (played by ferry back in the day) [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBig Fish - "Somebody Real" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:03.

Forum Rules: